söndag 5 oktober 2008

Fått

Mina grannar måste veta precis vad jag gillar! Jag fick två jättefina gamla skålar som de inte hade någon användning för. De är tillverkade av Gustavsberg men ser faktiskt lite franska ut.

Jag kommer vilket fall som helst ha nytta av dom!...skulle kanske vara fint att göra blomarrangemang i dom till jul! :)














Visst är de fina?!

Hoppas ni haft en härlig helg! Här har vädret inte varit det allra bästa, grått och regnigt men det är riktigt mysigt! Då får man ju lite gjort inne och man kan passa på att mysa lite.

Några arbetskompisar ordnade trevlig middag igår med surströmming, kräftor och diverse pajer. Jag åt inte surströmming men allt annat och det var supergott!


Ha en fin kommande vecka! :)

22 kommentarer:

Granne med Selma sa...

Tack för att du länkat! Hoppas du har riktigt mycket tur i tävlingen:-)
Kram Sussie

Husbilsresan sa...

Men du vilka snälla grannar....skålarna var ju superfina.
Grått och trist och regnigt har det varit här också hela helgen....är det konstigt då att man känner sig lite hängig....
Ha en skön ny vecka!
Kram/Gunn

MiaMaria sa...

Hej!

Men vilka fina skålar du fått.....
Här har et varit rktigt blåsigt och blött!

Ha´en bra söndag!
MiaMaria

Annas skattkammare sa...

De var jättefina! Så snällt av dina grannar! Ha en skön söndag! KRam /Anna

Stämningsfullt sa...

Hej!
Så snälla grannar :) Jättefina skålar!
Kram!

Viola sa...

Vilka generösa grannar som skänker så vackra skålar, dom kan du få vacker användning utav på många olika sätt, ha en bra vecka, kram VIOLA

C De-sign sa...

Vilka fina skålar...ovanliga..jag har i alla fall inte sett dem förr! Bra grannar du har! Ha en skön höstvecka! Kram fr C

Gnistrande snö sa...

Vilka fina skålar och vilka snälla grannar du har!
Fint motiv det var på skålarna och i en härlig mild färgskala.

Kram

Anonym sa...

Vilka vackra Skålar jättefina och jag kan se det framför mig med fina blommor i.. Grattis till att du var i tidningen.. Fick se det hos Annalunda så på det sättet hittade jag hit.. Ha en skön dag..Monica

Anonym sa...

Men jisses vilka underbara grannar du har... skålarna är ju alldeles ljuvliga :) Kram kram.

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka snygga skålar du fått! Såna har jag aldrig sett, de var verkligen fina! Bra att ha snälla grannar som inte faller för exakt samma saker som en själv minsann! Solen skiner idag, jiipi! Mari.

Skatan sa...

Vilka trevliga grannar du har! Jag får i o f kanelbullar av mina, så jag skall nog inte klaga jag heller ;-)

Ha en fin dag!

/Anna

Lallis - liv och leverne sa...

Jaaa, de var verkligen jättefina. vad kul!
Ha en fin dag.
Kram Lallis

Sofia på Me and my home sa...

Fina skålar! Och så roligt med inredningsreportaget!
Kram Sofia

Åsa sa...

Härliga skålar, och grannar!

Radhusdrömmar sa...

Vad snällt, de var ju superfina!

Ha en bra vecka!

Kram Johanna

Hem och Lycka sa...

Vad vackra skålar! Snälla grannar du har.. ;-) kram!

Karin sa...

Vilka fina skålar och kul att de är från Gustavsberg. :) Tänk att ha grannar som ger en presenter - sådana växer inte på träd!

Ha en skön vecka! Kram Karin

Anonym sa...

Så fina skålar! Gillar gammalt svenskt porslin! Vilka trevliga grannar du har :) Så skoj att vara med i tidningen - då är du lokalkändis från och med nu ju! Coolt! Hoppas veckan blir bra! Kram Terese

Linneagården sa...

Hej hej.
Vilken fin gåva. Vackra skålar kan man ju använda till många saker. Sen är de ju fina att "bara" låta stå framme som blickfång oxå.

Ha en fortsatt bra höstvecka. Kram kram från mig /madelene

Mamma C sa...

Vilka klämmiga grannar du har. Det blir nog jätte snyggt med någon blomma i.
Kram mamma C

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vilka grannar och VILKA SKÅLAR !! De är ju superfina !!
Vilka bra arbetskamrater du har oxå , det verkar som om du omger dig med snällingar !! De e nog för att du är en sån raring själv !!
Jag har något till dej , inne hos mej !!
Kram/Lotta