lördag 10 juli 2010

Sommarkläder

Som ni säkert redan märkt så gillar jag ju tidlösa och klassiska kläder som man kan ha lääänge...är inte såå styrd av modet så jag måste ha det senaste. Det beror säkert både på ålder och figur! :) Känns skönt!...jag tar på mig det jag gillar! Jag tar på mig det som är "jag"!



Den här söta broschen tillverkas och säljs av
Lena Kristina med bloggen Fleur de Blanche,
visst är den fin?! Hon gör mycket annat oxå,
titta in till henne får ni se!



Tunika i märket Melmelli som säljs bl.a
hos Butik Lillasyster.




Även underklänningen i samma ton är
inköpt på samma ställe som ovan, även det
Melmelli.




En favvoklänning från Lindex.






Ännu en klänning och underklänning från
Lindex.





Underklänning från Halens med spets
både upptill och nertill.





Kråsig, somrig blus från Kapp-Ahl.





Blus med märket Ester Elenora, köpt
hos Butik Lillasyster.



Förkläde i vitt med spetsar och mammelucker
i samma stil från Butik Lillasyster.


Det känns som om jag har kläder så det räcker nu! :) Nu gäller det att va somrig i det fina vädret så man hinner använda sina vita kläder! :)

Vädret är fortfarande toppen, hoppas det håller i sig! Ha en fin helg! Kram :)

7 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Men oj vilka vackra kläder du har! Butikslillasysters ynukir var ju bara sååå snygga!! Särskilt den första, nästan samma nyans som Lena Kristinas vackra brosch, mycket fint! Och Lindex och Kapp-ahl har verkligen mycket fint numera, gillade både klänningen fr Lindex och blusen fr Kapp-ahl, snyggt! Mari.

A House With A View sa...

Jösses vilka fina kläder du har, blir helsugen att shoppa loss själv när jag ser dina fina bilder!! Visst är det fint med tidlösa kläder...

Ha en skön söndag!

Kramiz aka

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du kommer och få använda dina kläder, ser ut och bli en fin sommar. Det var en genomtänkt garderob, supersnygga färger och så vitt förståss. Jag gillade alla!
Ha en härlig sommar
Kramar
AnnaMaria

Börjelundskan sa...

Ojoj oj, vilka underbara sommakläder du har köpt, dom kommer du säkert att ha mycke nytta av nu i detta härliga vädret.
Jättesnyggt Marie!

Sommarkramar Cin

Anonym sa...

Åh vilka fina kläder. Håller med dig..det är det klassiska tidlösa som är vackrast. Ha en skön vecka! Kram Sofia

mylovelygrandma sa...

Hejsan! Vilka fina kläder! den där vita med fickor från lindex har jag klämmt på under rean flertal gånger! den är såå fin! och bra pris med :) Trevlig sommar!

Lissboden sa...

Vilka underbara blusar och klänningar du visar. Jag håller med dig om att det bättre att ha sin egen stil än att bara följa modet.
Jag tycker jättemycket om Melmellis kläder och jag tänkte köpt hem dem till
Lissboden i våras. Det kanske vore något till vintern.
Ha en underbar sommarvecka!
Kram från Maria