måndag 2 april 2012

Snyggaste vandrarhemmet i industristil!

Var ju på kurs med jobbet förra veckan och några av oss tog ledigt i fredags och stannade kvar tors-fre. Vi bokade in oss på City backpackers i Stockholm där jag bott många gånger tidigare i samband med tjejmilen. Det ligger väldigt centralt ca. 500 m från centralstationen och nära till shopping i ett 1800-tals hus. Har alltid tyckt vandrarhemmet varit charmigt med sina vinklar och vrår men nu är det snyggare än nånsin. De har tagit över lokalen där Limpars bar låg och utökat lokalerna. Jag tappade hakan när vi kom in och jag fick se att de totalrenoverat men ändå behållit charmen och inrett i snyggaste industristilen! Såå snyggt!

Skitsnyggt! Kommer fler bilder en annan dag! :)
Se deras egna bilder här!

Mina bilder är tyvärr fotade med mobilen men man tager vad man haver! :)

11 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

Skulle gärna ha den luggslitna gamla fåtöljen i första bilden!
Snyggt stajlat hotell!

Anna sa...

Wow vad läckert! Vem vill inte bo där;)

Kram
Anna

n o r d i n g å r d e n sa...

Oj, va läckert vandrarhem! Där skulle jag vilja bo, om man får eget rum! Är det singelrum där el bara flerbädds?? Snacka om coolt och DU borde få rabatt nästa gång du ligger där för denna fina reklam!! Mari.

Vida sa...

håller med dej....oj oj vad läckert;))

bilderna blev super även med mobilen;)

Vidavantarblandvitsipporkram

Norregård sa...

Superduper snyggt:))

Tack för titten!!
Kram Malin

kråke sa...

Härligt läckert...du är duktig med mobilen oxå;))

Kram fina och glad påsk:))

kråke

Anonym sa...

Oj oj vad häftigt. Så många läckra detaljer.
Vem vill inte bo där, kanoners.
Ha en bra dag
AC

Jenny sa...

Men åh vilket härligt ställe, där skulle jag vilja ta in för några nätter!

Ha en trevlig påskvecka,

Kraam Jenny

Jennyshemochharmoni sa...

Läckert! Jag tror att jag bott där jag med för många år sedan men då såg det lite annorlunda ut :) Ingenting jag skulle vilja ha hemma men superfint där! Ha en glad påsk! KRAM

Lottas Fotografi sa...

Gud så läckert! Tack för tipset på boende.
Glad Påsk!
Kram Lotta

Anonym sa...

Läckert! Lite skillnad mot för sist jag var där :) KRAM Linda