måndag 4 mars 2013

Ett smakprov från Norrfrids Öppet hus!

Vilken dag! Först vädret som spelade ut sitt register med strålande sol varvat med snöstorm! :)  Det kom  massor av folk i olika åldrar och njöt av det vackra nyöppnade Norrfrid Bed & Breakfast! Alla inklusive mig  vandrade runt och trivdes i de stora, öppna och ljusa rummen! Det är som att komma tillbaka i tiden och man blir lugn där inne! Fler bilder kommer i veckan både här hos mig och hos Norrfrid!

Jag fick chansen att visa upp min keramik inne i salen och självklart tackade jag ja till det! :)
Här samsas min vita keramik med ljusstakar, bestick och dukar från Eijas butik, Norrfrid gårdsbutik!


Jag tänkte mig ett påsk-vårtema till min dukning så det blev lite detaljer i grönt och gult med färska grönsaker till och ägg såklart!

Fler bilder från dagen kommer! 

Ha en fin dag! :)

9 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej fina Lisbeth!

Åh vad härligt det ser ut..såå fint!!!

Det skall bli så roligt att se detta live och få träffa er framöver. *längtar*

Kram och ha en riktigt fin dag!
Mia

Annas röda stol sa...

Trevligt och fint dukat med din härliga keramik :) Ha en bra dag. Kram Anna

Norrfrids Eija sa...

Det är så läckert och vårigt så man dööör en gnutta! Har invigt din kopp nu och gissa om den var god att dricka ur! Ännu en till min samling av De-Signe koppar!

Geli sa...

Hello Signe! The table looks so bright and fresh with your items! I love it! Have a nice week! With love, Geli

LantlivsAnette sa...

Ohhh så fin din keramik är !! Vad du är duktig...
Kraaam Anette

n o r d i n g å r d e n sa...

URLÄCKER EXPONERING!!!

Så snygg keramik du gör, va fan, kom igen nu, detta kan du ju leva på!!! Ursnygga tallrikar och muggar, du är ju skitproffsig, så snyggt det var med alla grönsaker till, passade bra i stora salen, jättekul!!!! Vi hörs!

Nordisk Hem Design sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Härligt Bettan!./garni

Rummet för välbefinnande sa...

Ahhhh - det är så fräscht och så snyggt!
HÄRLIGT!!!!!
Du är så duktig och som jag sagt tusen gånger förut - jag är så himla glad att du och Eija lyssnat till era hjärtan. Att ni gjorde det!!!!!!!!!
KRAM