onsdag 4 februari 2015

Tid och bildlöst

Ja rubriken säger väl egentligen allt! :)
Har blivit en dålig bloggare känner jag och det syns säkert, duggar inte så tätt mellan inläggen just nu! Det beror väl mest på att jag inte hittar tiden....bilder finns det gott om men så ska de in i bloggen oxå! Jag har flera inlägg jag vill göra...finns bilder sen USA-resan, släktresan i somras, tips på mysigt pensionat m.m. som det finns mycket bilder ifrån men jag har inte kommit till skott!
Just nu verkar det vara problem att få in bilder i inlägget...så idag blev det som det blev.....

Återkommer förhoppningsvis inom kort! :)
Ha det bra därute!

2 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Ja, vi vet ju hur det är, livet.... men vi kommer tillbaka, och forumen är många idag kompis :) Underbara bilder som gror nedan, inger hopp!!!!

20-talshuset sa...

Tiden räcker inte till allt vi vill hela tiden... Men när du är redo att inspirera oss med fina bilder och tips igen, så finns vi här i cyberspace!! :-) Ha det fint! Kram Anna