tisdag 12 februari 2008

Tisdagstema- Okänd



Det här är jag...på ett ungefär i alla fall och jag är ju okänd för de flesta av er!

Mer känd än så här hade jag inte tänkt bli, inte än i alla fall:) Tyckte det kunde passa för veckans Tisdagstema!
Den här bilden råkade bli så här, ser ju helskum ut, vet inte hur det gick till men... :)

Här står jag med min kompis lilla kattunge och troligtvis höll den på att smita så jag gjorde en rörelse för att hålla kvar katten och katten ser ut som en marionett *fniss*...för att inte tala om hur jag ser ut..hihi.. Har här uppsatt hår med lite slingor i men är för tillfället mörk.

31 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Kul med en glimt av dig!

Ha en bra onsdag! Kram!

Anonym sa...

Nej, faktiskt bara systrar.. men om jag hade fått en krona för varje gång någon trott det så skulle jag vara miljonär! :) Spännade bild förresten!

Ett hus i vitt sa...

Hihi vad kul att "nästan" se dig!Vad mycket fint du har i din blogg!! Ja du har rätt om min blogg, vi bodde i en sekelskifteslägenhet förut som jag visade lite bilder från. Har dock tagit bort dem nu i och med att en annan familj bor där. Kram, Anette

Ett hus i vitt sa...

Vilket minne du har!! :-)

Tea Kristin sa...

Morsomt bilde! :)

MiaMaria sa...

Hejsan på dig!!!!!!!!
Miamaria

Karin sa...

Vilken kul tolkning av temat och roligt att få se en bild utav dig. :) Lite lagom avslöjande sådär.

Ha en härlig vecka! Kram Karin

Anonym sa...

Kul tolkning!

Hem och Lycka sa...

*fniss* Härlig bild! kram

Designe sa...

under en vind: Jaa...ser ju lite konstig ut men! Ha en fin onsdag du med! Kram

kerstin: Aha..väldigt lika var ni i alla fall! :)

etthusivitt: Hej! Tack!....Tänk att du var den jag trodde, ibland har man bra minne! :) Lägenheten ni hade var ju fantastisk, ni har ju fint nu med! :) Kram

tea: Hihihi...man får bjuda på sig lite! :)

miamaria: Hej du!..jag är lite suddig :) Kram

karin a: Jag skrattade verkligen första gången jag såg den här bilden..fattar inte hur det gick till! :)..ser ju inte klok ut och den stackars lilla katten :) Känner mig verkligen anonym och okänd i den här bilden! :) Kram

sigrinn: TAck! :)

hem & lyckas mia: Hihi..TAck! Kram :)

n o r d i n g å r d e n sa...

Oj, det var en främmande kvinna! Och inte lika snygg som den riktiga: ) Hoppas kattungen överlevde : ))) Många hjärtliga hälsningar till dig från mig, Mari.

Nygammalt sa...

Vad kul att få se "lite" av dig! Blir så nyfiken! =) Tror du och jag har ungefär samma hårfärg nu. Me like! *hi hi*

Din kökshylla och höran är sååå fin. Ser så himla fräsch ut.
Kram.

Maria sa...

Kul bild! håller med dig, det lilla ni ser av mig på min blogg, det är allt ni får. Lite hemligt får man ha, nu när man visar hela sitt hem!

Lilla Blanka sa...

Spännande bild! Vad kul det kan bli ibland med bilder hihi :)
Kram
Mia

Ann-Catrin sa...

Haha...ja det var ett riktigt skumt kort...men en liten glimt får man i allfall: Vilka fina saker du visade i förra inlägget..härliga hyllor med massa fint!!
Kramar A-C

Designe sa...

guldkant på livet: Tack antar jag! :) hihi..jaa, kattungen överlevde och mår bra! :) Hjärtliga hälsningar till dig med! :)

nygammalt: Jaa...*fniss*..bilden säger inte så mycket va?! Kul att du gillar min kökshylla! kram :)

inredningsgalen: Hihi..jaa, det kan man säga! :)..japp, mer får ni inte se, vill ju fortfarande vara anonym! :)

lilla blanka: Ja, det kan verkligen bli konstigt! Kul att även visa en bild som inte blev så bra..till temat passade det ju! :) Kram

ann-catrin/fint hemma: Kul att du gillade mina köksgrejor samt hylla! Hihi..jag är en riktig skummis på bilden! :) Kram

Anonym sa...

Kul att få se en liten bild i alla fall.

Anonym sa...

Okänd men ändå känd!
Jag känner Dig ju inte, men ändå tycker jag att jag känner Dig litegrann, eftersom jag varit runt och tassat i Ditt mycket vackra och inspirerande hem.
Jag blir sååå avundsjuk!
Ha de´gott och fortsätt inspirera oss andra som tittar in ibland.

Anonym sa...

Men vad fin bild!
Jag hade glömt bort den... fniss!
Kul att se dig på ett annat sätt och verkligen bra gjort med "okänd" temat.
Kram Tinis

Anonym sa...

Hihi, cool tolkning av temat! :)

EVA / whiskyochchampagne sa...

Ja en liten glimt fick vi ju se av dig ! Kul !!!
***
KRAM EVA

Änglahem sa...

Jaa det kan man ju kalla en glimt av dig*hihi*!
Kattungar är ena riktiga rackare och attans så snabba!

Kram
Ulrika

MODERN COUNTRY sa...

Oj, men så spennende å få et lite glimpt av deg! Prøver å "vrenge" øya så jeg kan se mer, fniss..

Fin kjøkkenhylle under her og, vakre saker!
Ha en trivelig kveld, klem
Aina

Anonym sa...

Vilken passande bild för temat! Och väldigt kul att nästan få se dig. =)
Ha den skön kväll. Kramar

This is Kia sa...

Kul att se en bild av dig, nästan. Älskar kattungar =)

Kramar Kia

Marie sa...

Hihi, det var ju kul att få se en liiiten glimt av dig!

Ha en bra Alla Hjärtans Dag!
Kram Marie

Randi sa...

Kul & Härlig bild, som i alla fall får att förbli Okänd!
Hoppas du får en skön Alla Hjärtans Dag!
Kram Randi

Designe sa...

johanna: Jaa..lite var ordet! :)

famos: Hej! Roligt att du tittar in och att du ger dig till känna! Man blir så nyfiken på vilka som är här och kikar men inte skriver! Ja, visst är det lustigt hur man skapar sig en bild av den man läser om eller ser bilder från.
Det är bara roligt om jag kan inspirera! :)

fotografen: Tack själv! Det är ju din förtjänst att den blev till! *fniss* Den funkade ju bra så här och lilla Lisa ser ut som en sprattelgumma! :) Kram

kattis: Tack! :)

eva: Jaa, hihi..lite i alla fall! Kram :)

änglahem: Ja verkligen...en okänd bild på mig! :) Ja katterna sitter inte still länge inte! Kram :)

modern country: Kul att du gillade min kökshylla m grejor!
Ja, du ser mig ju på ett ungefär i alla fall! :) Kram

stina: Tack!...hihi..nästan se mig ja! Kram :)

sockersött: Mmmm...ni får gissa er till resten! :) Jaa, jag älskar oxå katter! kram

marie: Ja, den var liten! :) Hoppas du haft en bra dag! Kram :)

randi: TAck! Trivs med att vara okänd så här bildmässigt! Hoppas du oxå haft en bra dag! kram :)

Anonym sa...

Jaha, det var allt vi fick se! :-)Huvudsaken att vi får se dina fina dekorationer så är jag glad! :-)

Lisas torp sa...

Spännande bild på dej och katten! Din kompis är ju en mästerfotograf!:)

Du har ju så rätt, man behöver verkligen inte visa sej mera än så.

Ha en skön helg!

Kram

Lisa

Designe sa...

kristina- kixkoll: Hihi..jag är oxå nöjd så länge ni nöjer er med mina dekorationer! :)

lisas torp: Visst blev bilden spännande?! :)...i alla fall annorlunda *fniss* Ha en skön helg du med! Kram