onsdag 3 december 2008

Juläpplen och award


Lite juläpplen i mitt tråg.




Mitt tråg som jag ärvt.






Har ju fått en award oxå! Jättekul! :) Tack snälla Eva-Mari med bloggen Målargården som jag i min tur inspireras jättemycket av så jag ger awarden tillbaks till henne!

Jag ska i och med att jag fått den här awarden ge den vidare till 7 andra bloggare och förutom Målargården ger jag awarden till dessa inspirerande bloggar:

Gnistrande Snö

19hundra81

En vilsen loppa

Elins stuga

I lilla Kamomillas villa

Mig & Alice

Bagateller


Om ni vill så ger ni den vidare till de bloggar som inspirerar er!

Kram :)

21 kommentarer:

Lärarbostaden i grönskan sa...

Åh, vilket fint tråg! Extra vackert med äpplena i också! Ska nog snart plocka in lite juläpplen jag också. Vi fick jättefina Ingrid Marie av vår goa granne. Grattis till awarden!

Stor kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh, ett sånt fint tråg skulle jag med vilja ha!!! Jag ska börja leta, när jag väl får tid, ditt är riktigt gammalt, nött och juligt, jättefint med äpplen i! Mari.

Anonym sa...

Hej gulliga du!

TACK snälla för din award! Du ska veta hur GLAD jag blev!!! Du är så GO! tack!

Ha en bra onsdag!
Kram Kram!

Anonym sa...

Åh..glömde säga vad fint det blev med dom röda äpplena i tråget! Myspys!

Kram Hanna

Skatan sa...

Hallå där! Underbar färg på dina juläpplen!

Grattis också till awarden :)

Nu måste jag ut och skotta...

Kram!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Underbar bild som vanligt , du är en hejare med kameran !
Är du självlärd eller ???
Grattis till den fina awarden som du är väl värd , för du är en stor inspirartös !!
Du gör mej rörd genom att dessutom ge den till mej , jag bockar djupt så jag slår pannan i golvet .
TACK !!!
Ha det fint !
Kram/Lotta

Tidsmästarinnan sa...

grattis till den fina awarden, och vilka härliga bilder du tar!

Kram kram
Susanne

Gnistrande snö sa...

Hej,

Tack snälla, rara för awarden! Jag blev så glad ! (känner mig lite mallig också för jag fik den även från zinkbaljan :-) )

Underbara bilder du visar av ett lika underbart tråg. Det är onekligen något speciellt med de där gamla trågen. Extra kul att ha ett som man ärvt också.

Ha en fin kväll!

Stor kram
Katarina

Vitt och nött sa...

va fint tråg!! å va fint det va med äpplena i.

å grattis till din award!!

kram

Viola sa...

GRATTIS OCH EN STOR KRAM, VIOLA

Marie sa...

Vilka underbara bilder, så vackert med de röda äpplena i det fina tråget.

Grattis till utmärkelsen!

Många kramar
Marie

Radhusdrömmar sa...

Vilken fin bild på den läckra tråget. Grattis till utmärkelsen, den är ju väl värd!

Jag har en liten tävling hos mig om du vill kika in :-)

Kram Johanna

Lilla Blanka sa...

Hej!

Vilket fint tråg, och vilka underbara bilder du tar..!

Det ser jättehärligt ut med äpplena i.

Kram
Mia

mig & alice sa...

Hej du goa :-).
Tack så jättemycket för att du vill vidarebefodra en award till mig...blir sååå glad.

Och självklart grattis att du fått den!!

Vilket härligt gammalt tråg du har. Blev otroligt fint att lägga några röda äpplen i...det enkla är ju som sagt oftast det vackraste.

Tack än en gång och hoppas att du får en skön helg.
Kraam
Melinda

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilket vackert tråg..det är såå fint med såna, man kan ha dom till lite av varje...
Kraam Anette

Ann-Catrin sa...

Oh så vacker bld.. bara njuter här!!

kram på dig
A-C

Kamomilla sa...

Tack snälla du, jag blev så glad!

Kamomilla sa...

Tack snälla du, jag blev så glad!

Målargården sa...

Tack, va gullig du är som skickar den tillbaka. Så roligt att jag kan inspirera dig, då blir jag stolt. ( det får jag va?). Det är verkligen kul att vi bloggare kan inspirera varandra.
Ser att du har ett jättefint gammalt ärvt tråg, nästan exakt likadant har även jag i min ägo. Kul va! ( Fast just nu står mitt inne i ett skåp.....men det var ju himla fint med röda äpplen i......)/ Kram Eva-Mari

Anonym sa...

Vilken vacker tråg :)

Jennyshemochharmoni sa...

Superfint med tråget och äpplen! Det ger verkligen en härlig julkänsla :) GRATTIS till awarden också! Ha en riktigt mysig helg! Stor KRAM