onsdag 20 maj 2015

Nyplanterat

Ojoj, här duggar det inte tätt mellan inläggen kom jag på! :)
Hos mig har det knappt varit vår tycker jag och definitivt inte sommar än...kallt och blåsigt har det varit. I södra Sverige så planterades väl penséer för läääängesen...och visst jag planterade i en zinkhink för bra många veckor sen oxå men faktum är att de ser inte bättre ut än i den här nyplanterade byttan på bild. De har inte tagit sig nånting förutom kanske nån enstaka cm på höjden.
 
Hoppas ni har det bra därute! Själv så jobbar jag på med keramiken och på jobbet och tiden rullar på!
 

3 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

...de kommer, snygg bild och som vanligt fina kläder:)

HWIT BLOGG sa...

Här på ön har vi haft många härliga vårdagar...nu hoppas vi på fler och snart är det 1 juni! Oj vad tiden går fort nu...
Alltid lika kul att kika in till dig!
Kram Titti

Min plats i solen sa...

Vilken fin bild! :) Och det är ju så där det är, det är ett avlångt land och vår och sommar tar olika tid på sig. Men jag hoppas att sol och värme har letat sig upp till dig och dina fina blommor nu? :)

Sköt om dig.

Kram Lotta