fredag 28 oktober 2011

Udda

Här  har vi en "katt bland hermelinerna"..som smygit sig in bland de vita ljusstakarna.
Gillar den glasflaskan jättemycket med flyttbar ljushållare. Kanon att kunna flytta över den till en vanlig flaska om man skulle vilja det. Har sett många bloggare som hittat såna ljushållar på loppisar och önskar att jag oxå skulle hitta några men har inte lyckats. Fortsätter hålla ögonen öppna...

Nu har vi mörka dagar och det lär nog gå åt en hel del ljus!

Ha en fin helg! Kram :)

12 kommentarer:

kråke sa...

Snygg!! fin helg till dig mé du goa:))

Kram kråke

Ardisia sa...

Vackert! ljus är det vi just nu behöver. Imorgon befinner jag mig iTurkiet, JIPPI! Kram Mia

Skogslyckan sa...

Jag fick tipset att använda gamla korvhorn från en korvstoppare till flaskorna...jag har i web-shopen men då hör korvstopparen till.
Ha en mysig fredag!
Kram Pia

Lottas Fotografi sa...

sådana ljushållare skulle jag också vilja ha! mycket fint och praktiskt. som sagt, man får hålla ögonen öppna på loppis.
trevlig helg!
kram Lotta

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Superfint!
Ha en härlig helg!
Kram Marie

rosenälvorna sa...

Vackert:) Christina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Korvhorn tänkte jag tipsa om också, men såg att Pia hann före. Ibland ser jag såna, och dom gamla är fina. Den du har är jättefin, precis som hermelinen.
Ha en skön helg
Kramar
AnnaMaria

Kamomilla sa...

Jag var just till ikea idag och fyllde på förrådet :)

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå, ja den är verkligen fin, smälter in i vilken ljusstakefamilj som helst! Blev snyggt ihop med alla vita. Ja, de är fina de där gamla loppade hållarna men du och jag har ju en sån här, minst lika fin=) Ha en bra helg! mari.

Unknown sa...

Hej där!

Vilka otroligt vackra handledsvärmare du gjort, jag blir så avis på hela din vecka där i Dalarna. Du verkar ha fått prova på massor, jag skulle också vilja åka på något sånt.

Vackert med ljus som sagt tidigare och jag har faktiskt ett gammalt korvhorn som jag har tänkt använda just som ljushållare, det har bara inte blivit av än. (som vanligt) *hihi*

Ha nu en härlig hösthelg!

Kraaaaaaaaaaam

Vitspets sa...

Den är verkeligen fin trevlig helg Kram Karina

Lissboden sa...

Fin flaska som jag sålde i Lissboden tidigare förresten.
Fint har du sytt också hos Bus-Anna!!
Må så gott och ha en bra vecka!
Kram/Maria