måndag 1 juli 2013

Knoppar

Nu var det längesen jag bloggade igen! Ber om ursäkt för det långa uppehållet! Ska försöka bättra mig! :)
Idag hade jag i alla fall min första semesterdag och vilket kanonväder! Underbart! :)

Har satt upp lite knoppar att hänga saker på i min verkstad! Hittade så fina porslinsknoppar i nätbutiken Nillas Handelsbod som jag ville ha i min keramikverkstad! 




Vanligast är väl att använda dessa på skåp och lådor men jag ville ha roliga knoppar i färg som man blir glad av för att hänga saker på. I keramikverkstan används både arbetskläder och handdukar som behöver hängas upp.

Här ser ni i spegeln mitt upphäng i arbetshörnan.




Lill-Signe verkar oxå intresserad av projektet! :)



Här är drejhörnan med min nya "knoppbräda", en bra att ha grej för att hänga saker på! :)
Jag tyckte det var fint att blanda lite olika knoppar, det blir man inspirerad och kreativ av!

Nu i finvädret så kan jag ju erkänna att det inte blir så mycket gjort i verkstan men man måste passa på att njuta nu av finvädret..tids nog blir det sämre väder och då går man med glädje in i verkstan! 
Ha en fin vecka!

4 kommentarer:

Geli sa...

Dear Signe!
I love your cat!
Happy summer in the north!
With love,
Geli

blockethuset sa...

Så fint du har det...
kram och trevlig semester!
Carina

G:a Affären sa...

Allt som underlättar och gör en glad är bra. Jag tycker knopparna är en sån sak!
Och Lill-Signe är väl en sådan "sak" också, hon gillar tydligen att vara med och kolla.
Hoppas det inte blir alltför många dagar i verkstaden den här sommaren, fniss.

Önskar dig en fin start på semestern!
Kramar
Cia

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh va fina knopparna blev i din verkstad! Skitsnygga allihopa!!! Och Signe, hahha, hon är ju för gullig, som mina, ska vara med överallt och hålla koll på vad som försiggår;) Mess!!!! :)