torsdag 13 mars 2014

Bara till mig

Gjorde en mugg för ett tag sen och när jag skulle skära till handtaget och ta bort överflödet så råkade det bli en ros...alltså jag formade inte ens till den utan drog bort remsan bara från handtaget och så ser jag att det blev en ros! Då var jag ju tvungen att använda den så den hamnade på just den muggen! Bestämde mig då för att "den här muggen ska bli min och bara min"!
Gjorde ett fat oxå som råkade passa precis till! Så blir det ibland utan att man planerat och då blir det desto roligare! Kommer att bli en favorit hemma! :)

8 kommentarer:

Annas röda stol sa...

Hur fin som helst!!! Klart du ska behålla den själv :) En fin kväll till dig. Kram Anna

n o r d i n g å r d e n sa...

Tja, det borde vara omöjligt att vara proffsigare än du! Så jäkla snygg kopp med fat!!!!!!

Jennyshemochharmoni sa...

Superfint! Kul att kunna göra till sig själv :) Kram

Anonym sa...

Så snyggt! Gör flera:)
Skorpan

Unknown sa...

vacker vacker och du är värd den själv såklart :-)

kråke sa...

så fin, så fin, så fin!:))

kram på dig!

kråke

G:a Affären sa...

Det är väl det som är skapande, att hålla på och så vips händer något och man gör något av det. Jag förstår att det blir din egen!
Är muggen svagt rosalila? Jag gillar både den, fatet och färgen!

Kramar
Cia

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.