onsdag 23 december 2009

Så mycket fint!

Tänkte inte rada upp alla mina presenter från mitt födelsedagsfirande men måste bara visa vissa av sakerna...kan inte hålla mig! :) Gillar verkligen ALLA presenter jag fått och det är otroligt vilken koll alla har på min "stil" och vad jag gillar för alla hade verkligen lyckats att köpa sånt som passar mig som handen i handsken. Tack alla! :)



Ett underbart förkläde.






Underbar julros i fin gammal soppterrin.





Sliten prydnadsgunghäst...älskar prydnadshästar.






En vintage by Fe klocka...





..som även är fin på baksidan.





En underbar korg med egentillverkade saker av en av mina
kompisar. I like! :)


Ja, nu är det bara en dag kvar till julafton. Idag ska det sista inhandlas, skinkan ska griljeras och julgranen ska tas in och kläs! Återkommer med julhälsning imorgon!

Ha en härlig uppesittarkväll!

Kram :)

9 kommentarer:

Lärarbostaden i grönskan sa...

Vilka underbara prestenter! Grattis från mig också! Och så fin du är på bilden! Din blus är helt ljuvlig!

GOD JUL och kram

Vit som snö sa...

Wow, jag kan ju se att det är saker som liksom är DU!
Underbara presenter!
Önskar dej nu en riktigt God Jul!!!
Kram Cilla

millandante sa...

Så fina saker!!! Grattis i efterskott!! Och en riktigt fin jul önskar jag dig och din familj!!!
Julekram!

Lilla Blanka sa...

Hej du goa!

Åh vilka fina grejer!!!
Vad roligt att se en bild på dig också, du är jättefin ♥

Kram och ha en jättefin jul vännen!
Mia

n o r d i n g å r d e n sa...

Å så mycket fint du fick! Både klockan, julrosen, förklädet och korgen med de små tovade sakerna, vilka vänner du har, som vet exakt vad du vill ha, detta hade jag med blivit superglad för, läcker gammal häst också! Hoppas ni har en trevlig dan för dankväll: )

GOD JUL önskas från Nordingården.

Huset vid ån sa...

Kikar in o önskar dig en God Jul! Kram Therese PS.Grattis i efterskott!

sara - Glitterögon sa...

Åh vilke fina presenter. Helt i min smak också :)

God jul önskar jag er!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så många fina presenter.
Önskar dig en riktigt GOD JUL, må så gott och ät mycket god mat.
Stor julkram
AnnaMaria

Mina dagar sa...

Klockan är sååå fin!
Grattis i efterskott!

Hoppas du hade en mysig julafton med din familj!
Juldagen är det bara myyyyys!
/Eva