torsdag 9 oktober 2008

Vinst och utmärkelse

Förra veckan hade jag turen att vinna i en utlottning hos Titti med bloggen Under kalaseken.
Det är ju alltid kul att vinna något och jag vann ett doftljus! Perfekt för en som mig som förbrukar ljus på löpande band... Tack Titti!


Här är det söta paketet.




..och ljuset med den underbara doften "Clean cotton".
Väldigt fräsch och god doft!





För några dagar sedan fick jag även den här utmärkelsen från En vilsen loppa som såklart även får den tillbaks av mig! Hos henne läser man roliga anekdoter och får se vackra arrangemang!
Tack snälla du!
Passar på att tacka även Camilla med bloggen Trädgårdsliv & Design som jag
fick en sån här av för några veckor sedan. Nu slår jag ihop bådas utmärkelse och skickar vidare till 7 andra bloggare, nämligen:
*Jennyshemochharmoni: ...För att du inspirerar både med bloggen och din harmoniska inredning ..och med att du tagit ett stort steg för att förverkliga dina drömmar! :)
*Guldkant på livet: ...En härlig blogg som känns som en nätvariant av tidningen Lantliv som är en av mina favorittidningar och den här bloggen är även en av mina favoriter!
*Linneagården: ...En mysig lantlig blogg som visar fina gamla ommålade möbler och ett underbart kök som man kan titta på många gånger! :)
*Målargården: ...En blogg med inredning i precis min stil. Gammeldags tapeter, pärlspont och gamla möbler. Just nu visar hon underbara ommålade stolar.
*Vita ranunkler: ...Den pyssligaste av oss alla tror jag....Hon inspirerar med med sina vackra pyssel, arrangemang och underbara fynd!

*Modern country: ...Som syr underbara saker och fotar så vackra bilder från sitt hem i Norge, en jättegullig tjej som även säljer saker som hon tillverkat!
*Ett hus i vitt: ..Som förvandlat sitt ganska nya hus till ett hus i vacker gammal stil och visar sina fina arrangemang och pyssel!
Om ni vill får ni såklart föra utmärkelsen vidare! Kram :)

10 kommentarer:

Skatan sa...

Godkväll!

Då får man säga dubbelgrattis då :)

Hej så länge,

Anna

Linneagården sa...

Tusen Tack för utmärkelsen & så fina ord om min lilla blogg.
Vad kul att få vinna, toppen med ljus. I nästa inlägg har jag utlottning, så håll utkik.

trevlig helg & Varma kramar från din bloggvän /madelene

n o r d i n g å r d e n sa...

Å man tackar, så snällt och fint skrivet om min blogg! Så glad jag blir, jag gillar din blogg med ju, den är toppen, och nu har du ju dessutom två fina bloggar!

Vilken fin gåva, det där ljuset är min favorit, doftar så gott och vilken fin inslagning och med en trollslända också, i guld!

Hej hopp från en glad Mari.

Viola sa...

Grattis till alltihopa och ha en bra helg, kram VIOLA

Anonym sa...

Grattis till vinst och utmärkelse...så härligt med uppskattning...en av bloggvärldens stora fördelar!
Nu skall jag ta och kika in hos de bloggar du skriver så inspirerande om...tack för bloggtips!
Kram,
Bella

Jennyshemochharmoni sa...

Stort grattis till vinsten! Alltid lika skoj att vinna :) Man blir som barn på julafton :) *hopp studs* TACK också för utmärkelsen!!!!Så fina ord om min blogg :) Du vet att jag gillar din blogg jättemycket också!! Stor KRAM och trevlig helg :)

Anonym sa...

Grattis till vinsten & Trevlig Helg!

Ett hus i vitt sa...

Grattis till vinsten och TACK söta du för utmärkelsen och omskrivningen! Blev jätteglad :-)! Ha en riktigt skön fredag. Kram, Anette

Annas skattkammare sa...

Grattis till den härliga vinsten och till utmärkelserna! Kram /Anna

Anonym sa...

Grattis till vinsten! Härligt ljus : )

Trevlig helg!
Kram Maria