måndag 9 mars 2009

Snirkla

Blev så glad för några dagar sedan då jag fått ett mail från Nina på nätbutiken Snirkla om att jag "vunnit" en valfri teburk av märket Kusmi! Helt oväntat!
Det är verkligen kul med små överraskningar så här i vardan!
Blev så paff då paketet med teet kom häromdan, det var ju en stoor burk med te och en jättesöt tekula och gulligt grattiskort! Tack snälla Nina!


Valde earl grey m citrus, en av mina favoriter!
Visst är burken läcker i sig?!




Fina utsmyckningar..





Kolla in den söta tekulan med litet fat till...





De här små ljushållarna som ser ut som kakformar
är faktiskt beställda hos Snirkla.




En kopp te?? Någon? :)



Det enda jag önskar mig nu är lite soool....fick lite sol i lördags men på sista tiden har det bara varit mulet!

Ha en fin vecka! :)

19 kommentarer:

Skatan sa...

Grattis! Sist jag vann var det en påse lökar...de lär jag få njuta av nu till våren :)

Jag ser ju koppen...klart man vill smaka te i en sådan!!

Sol - ja du, den lyser med sin frånvaro!

Ha en bra dag,

Anna

maiju sa...

Oj, vilken härlig överraskning!! Grattis! Bilderna är superläckra!

Anonym sa...

hmm vad sugen jag blev på en tekopp!

Kamomilla sa...

Man får verkligen ett sug efter te när man ser dina bilder!
Grattis till vinsten!

mi-rachel sa...

herlige bilder.

Hem och Lycka sa...

Grattis! Vad härligt!

kram

Vitt och nött sa...

åh förstår om du blev glad!

ser såå gott ut :) får nog bli en kopp te å skorpa me ost på ikväll :)

ha en skön kväll!
kram

Majas skafferi sa...

Hej! Grattis! Drack faktiskt ett kusmi te igår; grönt te med jasmin..så otroligt gott! Unnar mig lyxen att köpa Kusmi-tepåsar styckvis i olika smaker ibland.
Fast det får nog bli en burk snart, de är ju så snygga!
Vardags-lyx man gott kan unna sig..
Ha det bra!

Anne sa...

Hej!
Åh så fin blogg du har!
Så mycket vackra bilder att titta på.

Jag blev störtförälskad i din tapet i köket... jättevackert, och den härliga stora skänken/köpmandisken du hade i köket med hundra (ok nästan i ala fall) små lådor.

Grattis till Kusmi thé vinsten - jättefin burk!

Ha det så gott,
Hälsningar Anne

mitt skärgårdsliv sa...

Grattis till vinsten alltid roligt med överraskningar. Mysiga köksbilder du visar i föregående inlägget! Ha en bra vecka!

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken fin gåva fr Snirkla!!! Ja,bara burken är ju fin, man behöver inte skyla den i köket direkt... fina ljusstakar och vackert dekorerat med matchande rosa blommor......te och blommor, livsnjutning, dvs underbart inlägg!!! Mari.

n o r d i n g å r d e n sa...

...är det möjligtvis din egentillverkade keramiknugg man skymtar, så snygg!!!

Färjtorp sa...

Vad skoj att vinna!! Roligt med överraskningar i vardagen!
Fin vinst var det ju oxå.

Kram Johanna

lix sa...

Tusen Tack för ditt inlägg gällande mina plåtbokstäver. Hoppas jag snart hittar något mer som kan falla dig i smaken.

Lallis - liv och leverne sa...

Mm, vilka fina bilder:)
Och den affären får jag nog besöka;)
Kram Lallis

mig & alice sa...

Hej vännen.

Vilken härlig färg på theburken!!
Våååår, skriker den.

Jaa, visst är det så himla kul när man vinner något sådär helt apropå, man blir så himla glad.

Vet du hur man gör för att ens bilder på bloggen ska bli klickbara??

Vore jätteglad om du kunde hjälpa mig med det.

Ha det så himla gott.
Kraam
Melinda

Anonym sa...

Men vad kul! Grattis, små överaskningar förgyller dagen!!!!!

Lisbeth sa...

Hej!
Jag är så nyfiken på det teet! Är det lika gott som det ser ut...?
Jag tycker mkt om te, men dricker mest kaffe av någon anledning.
Teburkarna kostar ju en del, så gärna tips på om det är värt pengarna, förutom som dekoration! För det är så vackra burkar???
Må gott!
L

Anonym sa...

Oj, den var verkligen fin! Grattis!