måndag 24 maj 2010

Säreget utseende

Mina senaste keramikalster har fått nån slags virus! :) närå, men de har typ fått vårtor över hela sig. Nåt galet med glasyren blev det i alla fall och jag kan inte bestämma mig för om de bara fått ett säreget utseende eller om det ser för hemskt ut. Den här krukan får prova att stå framme i köket med den färska krydda jag har hemma för tillfället.











Hoppas ni haft en fin helg! Här har vädret faktiskt varit bättre än utlovat så det har varit riktigt skönt förutom kvällstid. Just nu blåser det jättemycket men solen vill ändå titta fram.
Nåt man känner nu är hur gott det luktar av alla häggblommor som slagit ut!
Ha det bra! Kram :)

11 kommentarer:

Kamomilla sa...

Jag tycker du ska gilla läget! Det är snyggt! :)

Nettan sa...

Jag gillade den i alla fall.., trots "vårtorna", tycker att den känns unik!

n o r d i n g å r d e n sa...

Jamen det var ju en skitsnygg sjukdom!!! Rosamarinen blev ju jätetfin i den!!! Mari.

Börjelundskan sa...

Håller med dom andra, .....det blev ju göööörsnyggt!! Att nåt misslyckas betyder inte alltid att det blir negativt, tvärtom!

Det finns nåt positivt med att det regnar på vår/sommaren också,...det luktar ju sååå underbart gott :).

Ha en skön vecka. Kram Cin

Jenny sa...

Hej!
Tycker det ser fint ut jag med alla de små bubblorna på ytan!

Ha en trevlig vecka:)

Kraam Jenny

Fru Ekeby sa...

Hejsan svejsan!
Glasyren ser exklusiv ut! Arbetad!
Ja du vet ju vad jag tycker om din keramik! Väldigt mycket om!
Och frågan är ju bara - när börjar du att sälja till mej (oss)? : )
Ha det bra! Jobba på!

Husbilsresan sa...

Jag tycker att den var jättefin....passar bra som kryddkruka i köket.
Du är välkommen in till min nya blogg om du vill....har väl inte kommit igång med den riktigt än....men det kommer =)
Kram/Gunn ( fd.Solkatter & Dammråttor)

Anonym sa...

Fin, fin sjukdom! :) Kram Sofia

K A T A R I N A sa...

Tack för att du tittade in hos mig
:-)

Kramar
katarina

Lissboden sa...

Krukan var jättefin som alla dina andra alster som du visat på bloggen.
Visst är det underbart nu på kvällarna när häggens doft sprider sig i trädgården.
Ha en fin dag!
Kram från Maria

Nilla sa...

Klart du ska gilla dom.
De blev ju fina.
Vi lovar att inte skvallra att de inte blev som de skulle. ;-)

Ha de bäst !!
Nilla