torsdag 20 maj 2010

En kväll på glasverandan

Vilket fantastiskt väder det varit i en hel vecka! Nu i skrivande stund har det börjat tokblåsa så det är nog väderomslag på gång. Passade på att njuta på glasverandan med en ny Lantliv, nämligen Lantliv Sommarhem! En helt underbar tidning med massor av underbara lantliga hem! Väldigt inspirerande! Det senaste numret av den vanliga Lantliv var ju oxå jättefint!


Solnedgången speglar sig i fönstret.




Lantliv Sommarhem.




Här satt jag i min lilla soffa med fötterna på
en stol med kudde på.




En av mina två loppis fyndade
Carl-Johan stolar.





Solnedgången bakom knoppande lönnträd
bakom garagetaket.

Hoppas ni får en riktigt fin helg! Kram :)

17 kommentarer:

gharbo sa...

Hei.
Flotte bilder.
Fin blogg du har.
Ha en kjempe fin helg.
Elin

gharbo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Helen sa...

Vi har också haft toppenväder den senaste tiden. Ljuvligt!
Fina bilder visar du som vanligt! Och den tidningen måste jag snarast införskaffa.
Trevlig helg och kram!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ja vi är väl de enda i sverige som inte haft något väder att tala om :-(
Men jag har njutit i soffan inne med den där tidningen ändå .
Nu njuter jag av dina fina bilder !
Ha en fin helg !
Kram/Lotta

Annica sa...

Så ingivande glasveranda,lite avundjuk blir jag allt=) Men kan bara hålla med om de fantastiska kvällarna.Satt ute kl.22 igår och njöt av den ljumma vinden.Måste genast ut och köpa den tidningen!!
Ha en skön helg/Annica

Gilla Yoga sa...

Vilka fina bilder, man blir sugen på att sitta på din veranda och bara njuta.

Kram Linda

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, åh din ljuvliga veranda med en utsikt som är fantastiskt! Där förstår ja det är mysigt att sitta! Gillar dina möbler, snygga stilar och ja, den tidningen var ngt helt otroligt! Inte bra för hälsan med så många fina hemma, man blir så avundsjuk att man kolar: )

Ha en toppenhelg bloggvän! Mari.

Fru Ekeby sa...

Hejsan svejsan!
Underbart är kort säjs det! - så det gäller att njuta nu!

Börjelundskan sa...

....Härliga bilder från en mysig veranda och en vacker solnedgång. Ska genast köpa den nya tidningen, "Lantliv" kan man inte leva utan *ler*.

Underbara Karl-johan stolar du har fyndat, man ska ha tur :)

Önskar dig en skön Pingsthelg. Kram vännen. Cin

Useful Art sa...

Hejsan!
Ååh jag köpte också lantliv sommarhem, visst var det helt otroligt fina hem. Man blir så inspirerad!!

Hoppas ni har härligt väderi helgen nu!
Kram /Sara

Jennyshemochharmoni sa...

Mysigt att ta en stund på verandan med Lantliv. Jag tyckte verkligen om den tidningen också, jättefina, inspirerande hem! Vädret är verkligen ljuvligt, idag är det inte lika kvavt och det gillar jag skarpt! Ha en toppenbra helg! KRAM

Lissboden sa...

Vilka vackra bilder du bjuder oss på.
Det ser jätteskönt ut att sitta och koppla av med fötterna på den stolen.
Det är visst väderomslag på gång. Jag pratade nyss med Skellefteå och där var det betydligt svalare nu.
Här är det fortfarande underbara kvällar så vi får passa på att njuta lite till.
Ha en fin helg!
Kram från Maria

Kamomilla sa...

Sommarmys, fast det egntligen ännu är en vårmånad. Härligt!

Anonym sa...

åh var den bra den tidningen! Jag köper den imorgon då! Stod och höll den i handen idag i affären :D

Ha en fin kväll!
Kram pernilla

Josefine sa...

Heisan...

Så fine og stemningsfulle bilder!

Ønsker deg en fin Pinse:)

Anonym sa...

Härliga bilder! Vi har också haft underbart väder ett tag nu men så idag spöregnade det och åskade. Men det tackar nog växterna för :) Kram Sofia

Annas skattkammare sa...

Hej! Så härligt att läsa och njuta av naturen!
Kram /Anna