fredag 28 februari 2014

Klädprovning på Norrfrid

Jenny undrade om jag ville ställa upp tillsammans med Eija att klä mig i Östebrokläder för att fotograferas på Norrfrid eftersom Eija säljer kläderna både i gårdsbutiken och i nätbutiken! Jaa..why not...att få klä sig i de ljuvliga kläderna, ha tjejträff med Eija och fotograf Jenny tackar man ju inte nej till och dessutom att få göra det i det härliga huset Norrfrid! Underbar miljö att vistas i! Man får lätt en känsla av att....jag kan va här huur länge som helst, så lugnt och fridfullt!

Här ser det ut som om bruden klev ur kläderna och försvann! ;) ...närå...bara jag :) Den där kjolen från Östebro är underbar! Jag har köpt mig en beige själv! :) ..å skorna är mina egna, supersköna och passar till allt!


Såå tyllig och fin! :)



Här i salen på Norrfrid hänger ett gäng kläder från Östebro som jag och Eija provat och fotograferats i för att läggas ut i Norrfrid nätbutik



Efter en supertrevlig dag med tjejerna så avslutade jag den med att fika och njuta i Norrfrid gårdsbutik! :)

Fler bilder från fotosessionen kan ni se HÄR!

Ha en trevlig helg! :)

3 kommentarer:

Unknown sa...

där såg ni ut att ha en rolig stund i härliga kläder

Jennyshemochharmoni sa...

Vilken härlig dag vi hade! Tack för hjälpen :) Du var ju perfekt för jobbet :) Kraaam!

n o r d i n g å r d e n sa...

Ni var så snygga och du Jenny har tagit så fina bilder!!!!!! Lisbeth, du borde ha huvudbonad jämt ;)