torsdag 11 september 2014

Färggrann höst

Jag klickade hem en färggrann trasmatta från Countrybymail häromveckan! Blir glad av den! :)
Själv så känner jag mig som Pippi Långstrump i mina färgglada strumpbyxor och svarta kängor!
 


Måste va i behov av färg just nu för när jag besökte Ådalsbyns skördemarknad i söndags så föll jag för den här fina randiga mössan i mina färger! :)
Nu dröjer det kanske ett tag innan det blir mössväder men det gäller att va redo! :) Just nu är det ju underbara dagar!
 
Ha ett fint veckoslut!
 
 
 

4 kommentarer:

Unknown sa...

Fina färger. Den mössan vill jag se på sedan då :-) Du behöver nog färgkraften extra mycket just nu. Så kan det vara. Och kikar du upp i lövträden (typ din vackra lönn/lönnar) så sprakar det av färger där med.

Allt gott.

G:a Affären sa...

Heja PippiLisbeth! Jag blir glad av färgerna och tror mössan kommer att passa dig fint. Och visst känns det ett sug efter färger ibland, kanske lite mer så här på hösten.

Kramar
Cia

Odensvi gård sa...

Vilken fin matta i härliga vilda färger och mössan kommer att lysa upp i vintermörkret. Ha en skön helg, Pia

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh vilken läcker matta, så snygg! Och läcker bild med dina gulgröna strumpbyxor och svarta kängor, jättesnyggt!!! Kul o fin mössa också, ja, mera färg till folket!!!!! :) :)