fredag 14 november 2014

Favorit i repris







Jag satt och tittade på gamla bilder och jag är lite kär i de här med mina favoritkoppar! En buffé av koppar på fikabordet på det stora kakfatet! :)
Inser när jag tittar på gamla bilder att Va aktiv och kreativ jag var förr då det gäller att fota och arrangera....nu är det mest mobilen som åker fram och de bilder som kommer där ur går ju inte att jämföra med de från en systemkamera.

I det här murriga vädret så vill man mest vara inne och mysa och fika!
Ha en fin helg! :)

2 kommentarer:

Steve sa...

Blåvitt porslin i äldre stil tilltalar mig extra mycket.

HWIT BLOGG sa...

Åhh dina koppar är ljuvliga och bilderna med! Jag håller med dig, oj vad man fotade förr..ok, jag fotar fortfarande mycket men det blir inte lika ofta.
Önskar dig en fortsatt skön vecka, ta hand om dig!
Kram Titti