måndag 10 november 2014

Helgens julmarknad på Norrfrid

 
Här är den påbyltade keramikern vid sitt bord! ..dvs. jag själv! :) Bäst att bylta på sig fast det bara var  några få minusgrader men det blir kallt att stå ute några timmar.
Det var verkligen en vintrig och vacker dag och solen visade sig oxå! :)
 
 
 
Här lite svart och vita hjärtelyktor på fin linnehandduk med hjärtan som Anneli Nowen sytt och tryckt mönster på.
 


Kör på med svart, vitt och grönt som jag brukar! :)
 


Här står Anneli Nowen vid sitt fina, nya och juliga marknadsbord med sina fina textilier! :)
Vi hade en trevlig dag!
 


Såå fina God Jul-löpare som Anneli gjort!
 



Solen lyser upp den vackra verandan på Norrfrid! :)
 


På övervåningen tillverkades fina granriskransar och man fick slå sig ner vid bordet och prova på om man ville! :)
 
 
 

 
 

8 kommentarer:

Annica sa...

Så mysigt det ser ut! Till och med solen var med er! Din keramik är verkligen jättefin!! :)

Ha en fin kväll!
Annica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Detta är en julmarknad jag gärna skulle gått på, så fina saker ni sålde.
Kramar/AM

Anneli Nowén sa...

Vilken trevlig dag! Det gör jag gärna om.
Ses på Ådalsbyn!

Jennyshemochharmoni sa...

Så mysiga bilder! Synd att jag missade den där dagen. Ni hade verkligen fått till julstämningen :) Kram Jenny

HWIT BLOGG sa...

Vilken härlig och julig julmarknad! Underbara färger på din keramik också...
Varm kram,
Titti

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad mysigt och vad fina saker du hade på ditt bord, jag har mejlat dig nu kolla, för jag har bytt mobiltelefon så alla meddelanden på Instagram är ju borta. Kraaam Anette

n o r d i n g å r d e n sa...

Världens sötaste keramiker!!! Och skitsnygg keramik också, längtar efter att få inviga mina gröna muggar, kul att ses igen :)

Katta sa...

Fina grejer.