måndag 13 februari 2012

Min keramik

Blev så glad idag då jag fick ett gulligt mail av en av mina bloggbesökare som jag inte kände till sedan tidigare.
Hon var intresserad av att köpa alster av mig :)
Tyvärr har jag ingen produktion på gång just nu och har inget att sälja men jag blev väldigt glad för att få frågan i alla fall. Det kanske ger mig en spark i baken för att komma igång och tillverka igen!
Ett steg på vägen är det i alla fall att få uppskattning.
Tack för det Britt-Marie! :)





Här en glimt av mitt egendrejade porslin ihopstuvat i mitt gamla skåp.

Ha en bra dag!
Kram

13 kommentarer:

Unknown sa...

Hoppas du hojtar till på bloggen när det finns, för jag är oxå intresserad!
ha en fin kväll!
Tjing Hilla

Sussi sa...

Här kommer en till spark i baken! Vilka fina muggar! klart att du ska plocka upp den tråden igen!
kram
Sussi

Johanna Stålros sa...

Men du är ju bara så duktig, borde verkligen sälja framöver- skulle bli succe;) Kram

Norrfrids Eija sa...

Kan bara instämma med föregående talare....

Millygarden sa...

Jättefint porslin du gjort..så fint!

Hade gärna köpt några koppar jag med..så varför inte ta upp din talang igen!

Kram Marina

Designe sa...

Hehe...tack snälla för sparkarna i baken! :) Tas tacksamt emot! :)

kråke sa...

Wow...vad väntar du på...sätt igång produktionen...:)) Helt ljuvligt porslin:)

Kram du fina...

kråke

Rapport till Vänfors sa...

Så fina, avundas verkligen er som kan arbeta med lera och kunna åstadkomma så vackra saker.
Kram Annika

n o r d i n g å r d e n sa...

...annars har ju en annan mailat i åratal om att du ska göra slag i saken =) Du är så proffsig, detta är ursnygg keramik!!! Och du kan ju inte bara detta utan så mycket annat, nej, satsa på dubbeljobb nu vetja=) Ha en mysig alla hjärtanskväll önskas från Dalom!

Jenny sa...

Såklart du ska börja sälja din vackra keramik, kommer vara många som vill köpa:)


Kraam Jenny

Livet på Vestergård sa...

Så fint! Jag tycker att du ska starta tillverkningen nu. Kunder får du säkert :)
Kram Kicki

G:a Affären sa...

Men oj, så imponerad jag blir! Jag har provat att dreja men vet hur svårt det är, och att få till två lika av något är inte lätt. Jag sparkar också på dig och vill att du visar mer av ditt hantverk!
/Cia

Kaffebilen sa...

Snygga kaffemuggar!