lördag 24 mars 2012

Som karameller





...är mina presentsnören!
Har köpt på mig ett gäng som piffar upp ett enkelt enfärgat presentpapper!
Hoppas den som får paketen blir glad för det blir jag i alla fall bara av att se dom! :)
För övrigt ser de ut att ha hamnat på lutande tornet i pisa...nåja, det bjuder jag på!
Det behövs lite färg nu och jag kunde inte låta bli att köpa på mig 3 par brallor i olika glada färger. Oväntat av mig kanske som tidigare varit den romantiska typen i klädväg.
Mer färg tack! :)

12 kommentarer:

Millygarden sa...

Snöre i all är med så färglada som bakelser..

Trevlig Helg!
Kram Marina

n o r d i n g å r d e n sa...

Ja, mera färg tack, mycket läckra bilder på dina rullar, läckert! Mari.

irene sa...

Herlige bilder med farger..
Klem Irene

Rummet för välbefinnande sa...

Ja, de piggar verkligen upp... Snören att bli glad av :)
Ha en riktigt bra fortsättning på helgen!
Kram från Mia

Lissboden sa...

Det är alltid roligt att få fina paket så dina snören blir nog uppskattade.
Vackra bilder på den rosa ranunkeln. Inditt förra inlägg.
Ha en. Fortsatt fin helg!
Kram/Maria

Camilla sa...

Det är roligt att slå in paket =) Älskar att göra riktigt färgsprakande paket att ge bort, eller så gör jag ett arrangemang i cellofan. Nu måste jag ut och inhandla lite presentsnören ;-)

G:a Affären sa...

Så klart den som får paket och dessa fina snören blir glad!
Får vi se byxorna också? Jag blir så nyfiken hur starka och vilka färger det blev. Känner mig så feg i mina svarta och några andra basfega färger..
Önskar dig en fin söndag,
/Cia

kråke sa...

Vilka härliga färger...klart man blir glad när man får så fina paket:)) Tycker oxå det är kul med mer färg på kläderna...ska bara bättra på färgen på kinderna så det matchar mer med kläderna;))

Kram fina och fortsatt härlig söndag i solskenet:))

kråke

Anonym sa...

Så läckert att ha rullarna så där, ett konstverk i sig :) Vilka härliga inspirerande inlägg du haft! Fantastiskt fina bilder på alla blommor! KRAM Linda

Jenny sa...

Vilka fina färgglada snören!

Hoppas du haft en härlig helg!

Kraam Jenny

Hildas hem - Sofia sa...

Hej! Jag halkade in på din blogg och fick syn på snörena. Jag är också glad i snören. I glada och fina färger. De kan verkligen piffa upp ett tråkigt paket. Dina snören kommer att göra många glad, tror jag :)

Lilla Majken sa...

Läckert!! De blir säkert glada för paketen, kul när man lägger ner lite extra omsorg. Jag gillar ditt fat massor.....kram Therese