onsdag 30 september 2009

Gammalt

Idag blir det lite gammal skåpmat :) Bilderna har ni säkert sett förut men inte i den här varianten! Blev sugen på att visa dom i alla fall!

Måste bara säga att jag uppskattar hösten nu när den väl är här! Tyckte bara det var kul att få visa de sista bilderna från sommaren i förra inlägget! Kul att ni gillade dom! :)

Nu får man boa in sig, klä sig i lager på lager och njuta av kakelugnsvärme och tända ljus!














Idag ser jag solen som skiner över träden i alla möjliga färger!
Ha en bra dag! :)

14 kommentarer:

Viveka i Bläckhornet sa...

Härliga bilder!!!

Ja nu är det verkligen slut på värmen. Även om solen skiner så står tempen på 2 grader. Brrr...

kram Viveka

fröken knopp sa...

Vilka läckra bilder!!! Ja nu har hösten svept över oss med sin kyla..kallt men mysigt..:)

kram elin

EVA / whiskyochchampagne sa...

Vilka vackra bilder !

Kika in hos mig så får du länken till tv-programmet/reportaget som vi är med i...

***
KRAAAM EVA

The Secret Garden sa...

Ja känner igen mig i det där med att man vill boa in sig och sitta vid kakelugnen och värma sig. Titta i någon inredningstidning eller läsa en bok.

Vit som snö sa...

Superläckra bilder!
Jaa även om solen skiner här så är det riktigt kyligt o nu tackar man för alla plädar man köpt på sej:-)
Kram Cilla

Vita små hjärtan sa...

Så härligt gammaldags....
Kramis!!! Agnetha

Skatan sa...

Hej! Tittar in en snabbis. Försöker annars uppbåda kraft att slutföra...det är bara så segt just nu :) Jag brände väl mycket energi förra veckan! Dessutom har jag åkt på en del bakslag vilket har gjort att jag har tappat lusten lite. Så är det. Ett steg fram och så ibland ett tillbaka också...det blir inte alltid rätt eller som man har tänkt sig.

Kul med bildredigeringen. jag har ännu inte provat på det där programmet men det lär väl bli någon regnig dag.

Nu skall jag kika in bilderna från föregående inlägg som jag alldeles tycks ha missat!

Sköt om dig.

Anna

mylovelygrandma sa...

Hejsan!
visst är hösten här nu! idag är de riktigt kallt i skåneland! Vilka underbara sommarbilder du visat innan och så roligt med pepparkaksburk! Jag hamnar helt efter i allas fina bloggar känner jag! Kram på dig!!

Hem och Harmoni Marie sa...

Ljuvliga bilder....ser ut som det är från 1700-1800 talet.

Kram Marie

n o r d i n g å r d e n sa...

Jag hann tänka, var har hon nu rotat i för gammal tidn och hittat vackra gamla bilder: ) tänk, du har nog lyckats bra med en gammmeldagsa hemtrevliga stilen när det ser så äkta ut bara för att det är i svartvitt, häftigt!! Mari.

Annas skattkammare sa...

Jättefina bilder! Jag har ännu inte provat detta trixande med bilder.
Kram /Anna

Jenny sa...

Hej!
Superfina bilder som alltid här inne hos dig:)

Ja, nu är det höstkyla i luften..härhemma ska vi strax tända kakelugnen:)

Ha det gott,

Kram Jenny

Gnistrande snö sa...

Läckra bilder, måste testa det där programmet någon gång!

p.s Sommarbilderna är så himla fina :-)

Kram
Katarina

MiaMaria sa...

Hej!

JA nu är hösten verkligen här....
kallt o blött o blåsigt...

Vilka härliga foton!!!