söndag 13 mars 2011

Härliga färger

Oj, va jag gillar grönt och rosa nu! Är så sugen på vårfärger. Var på ett kort besök i en galleria idag och hade några få saker jag skulle köpa....hur lätt var det då?! Mellan de butiker jag skulle till fanns det ju såå mycket fint!...kändes som att bli utsläppt på grönbete! Det var ju vårfärger i pastell på ALLT..och blommiga kläder som jag gillar! Det slutade med en prickig klänning och en blommig kjol men hade kunnat köpa så mycket mer...måste åka iväg snarast igen!..men det kanske är klokt att va hemma några dagar och smälta intrycken så man inte köper allt man ser! :)

7 kommentarer:

Lissboden sa...

Visst blir man sugen på att köpa lite vårnytt nu och särskilt i vårfärger förstås.
Det kanske dock är klokt att åka hem och fundera en stund så att man inte shoppar för mycket, vilket är lätt nu när ljuset återvänder. Man vill gärna ha nyheter både i klädvåg och till hemmet.
Ha en fin vecka!
Kram/Maria

Villa Frejas bokblogg sa...

Åh vilken fin bild. Nu fick du även mig att längta efter våriga pasteller, blommor och grönt :)

Anonym sa...

samma här! får inte nog av grönt och rosa såhär på våren och sommaren, som väntar ;)

Vill bara ha vårig kläder på mig nu!

Visst vet du, här kommer det snart en "unge" till ;D
Ska bli så spännande!

Kram p.

Ardisia sa...

samma här.. Jag har verkligen börjat sträva efter dessa färger! Nätshoppat en del, nya kuddar, plädar osv.. Kul med fräscht!

Ha en bra dag :) Kram Mia

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej, åh va kul, frossardag i shopping! Ja, nu är det mycket man vill ha! Prickig klänning, va fint, jag har en vitprickig men dock ej pastell utan på svart botten. Knäpp bloger är nu igen, av dina kommentarer här att döma gjorde du inläggsbyte i går kväll, men i listorna finns din bildlänk inte uppdaterad sedan flaskorna för tre dagar sedan... ofta ngt tjorv med blogger... Mari.

Martina Andersson sa...

Hej vännen =)
Hoppas att allt är bra med dig =)?
Idag är jag inne hos dig och njuter av alla dina underbara bilder =)
Du har ett fantastiskt hem KRAM TINA

Unknown sa...

Haha,.....ja visst är man sugen på både det ena och det andra den här årstiden.

Jag vill alltid ha något nytt när jag storstädar och eftersom det är mitt i vårstädningen så vill man ju ändra lite och gärna pynta in något nytt.

Vi har i alla fall äntligen tapetserat klart i grabbens rum och nu håller jag på och fixar med golvlist samt låter honom flytta ur sitt rum, sakta men säkert.

Längtar så tills jag får börja riva där inne, det är inte så kul att ha en fyraåring i sovrummet med alla sina saker. Ska bli underbart när hon får flytta.

Hoppas det är bra med dig, antar att du håller på fotar en massa vackra bilder. ;-)

Kraaaaaaamar