onsdag 13 november 2013

Snart dags för ännu en julmarknad! :)

Hej på er! Var med på en supermysig julmarknad hos Norrfrid förra helgen! Det kom såå mycket folk! Det var så mysigt för Eija med familj hade dukat upp fik i salen på Norrfrid med små grupper av fikabord och tända ljus! som ni ser hade jag bordet fullt med diverse bruksföremål i grönt, vitt och svart! Det kommer jag även att ha på nästa julmarknad! :)

Jag har ju bokat upp mig på ännu en julmarknad på vår hembygdsgård Ådalsbyn 30/11 kl. 12-17. Det ska också bli jättekul! Då blir det julstämning med alla små röda gamla hus som ramar in hembygdsgården. Det serveras fika även där inne i det mysiga torpet med knastrande brasa i öppenspisen! :)

VÄLKOMNA NI SOM HAR VÄGARNA FÖRBI! :)

9 kommentarer:

Marie sa...

Åh vilken fin bild, ser fantastiskt mysigt ut!!!!

Kram Marie

Unknown sa...

Världen är bra liten!
Snubblade bokstavligen på din blogg och tyckte att jag kände igen dig på bilderna. Jag vet inte om du minns mig, men vi jobbade tillsammans på ett hotell i E-tuna, du i repan och jag i köket. Jag bor numera i Finland.
Keramiken du tillverkar är jätte vacker! Ha de bra :)

Jennyshemochharmoni sa...

Så fint det ser ut! Måste ta mig en sväng till ådalsbyn när du står där och se allt det fina live :) Kram Jenny

Jennyshemochharmoni sa...

Så fint det ser ut! Måste ta mig en sväng till ådalsbyn när du står där och se allt det fina live :) Kram Jenny

n o r d i n g å r d e n sa...

Snyggaste keramiken av snyggaste keramikern!!! Så fint du hade "bullat" upp dina alster på Norrfrid och kul att du ska vara med på ännu en marknad, som sagt, nu 'är du på G :) :)

Unknown sa...

Åh så synd att jag missade julmarknaden på Norrfrid. Ev så ska jag själv vara med på Ådalsbyn så kan titta lite extra då. Såg nåt fat som såg väldigt fint ut.

Kram Sanna
http://busigamysan.blogspot.se
Välkommen att titta in!

Ellinor Landmark sa...

Hej!
Jag kände såklart igen sakerna här
Vilken fin blogg du har!
/Ellinor Landmark

Viola sa...

Så mkt fint du säljer, synd att du inte kan vara med på våra marknader men hoppas vi ses framöver som du skrev, ha en fortsatt fin helg, kram VIOLA

maria at inredningsvis sa...

WOWWWW vilka otroligt JULMYSIGA pics härinne:) och jag bara älskar dina katter haha...jag följer nu på bloglovin

Om du vill ha några söta julklappstips kan du kolla in min blogg idag:)

Ha en fin vecka

LOVE Maria