fredag 2 maj 2014

Finklädd på gammalt vis

Känner mig så fin i Östebros kläder som Eija på Norrfrid har sålt och fortfarande säljer lite av.
De har så bra passform och är så kvinnliga! Jag har många klädstilar men gillar den här väldigt mycket! :)
Ett par svarta gammeldagskängor passar till allt, ett måste i min garderob!
 

Snyggt fall på kjolen och snyggt avslut på västen baktill!
Tror att västen fortfarande finns kvar att köpa HÄR!
 
 

Man känner sig lite som balettdansös med den tylliga kjolen och knytningen i midjan! :)
Jag slog till och köpte kjolen i beige och västen i svart faktiskt och skulle vilja ha de här färgerna oxå! Tidlösa är dom....ialla fall om man gillar stilen..då kommer man nog alltid gilla kläderna!
 
Sen är det ju så att när man tar på sig dessa kläder på Norrfrid så passar man ju så bra in i miljön oxå! :)
 
Nu måste jag bara komma nåt bra tillfälle å va fin på!...inte i helgen i alla fall för den tillbringas med lera å då är man inte snygg kan jag säga! :)
 
Ha en fin helg!

4 kommentarer:

Jennyshemochharmoni sa...

Du passar verkligen perfekt i de fina kläderna! De är som gjorda för dig :) Hoppas du hittar någon bra dag att ha dem, annars får du ha dem på jobbet :) Kram Jenny

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh så snygg du är, du är som gjord för dessa kläder!!!! Fina foton också!

Unknown sa...

Fina du! Nog ska du hitta ngt bra tillfälle till att ha kläderna :-)

G:a Affären sa...

Så fina kläder och de passar dig verkligen! Kontrasten mellan kängorna och den skira kjolen gillar jag. Kanske du har något av detta på dig under mässan, om det inte blir alltför kallt.

Kramar
Cia