torsdag 15 augusti 2013

Det blomstrar fortfarande


Hej på er! Jag som lovade så stort att börja blogga igen...det gick visst inte så bra! Ser att det är en månad sen jag gjorde ett inlägg sist! Är väl helt enkelt så att jag inte har nåt speciellt att visa. Det har varit paus i keramikverkstan oxå!
Jag vill inte lägga ner bloggen men det blir lite sporadiskt bloggande! Blir nog mer fart här när det blir mer fart i verkstan så jag har nåt att visa er! :)

Ser i min statistikräknare att ni fortfarande besöker mig i alla fall fast jag bloggar så lite och det är jag JÄTTEGLAD för! Tack snälla för att ni fortfarande tittar in!

Hoppas ni haft en fin sommar!
KRAM :)

8 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Desto roligare när det dyker upp inlägg hos dig, skönt och ha lite sommarledigt från bloggen. Ser fram emot och se dina kommande skapelser.
Kramar
AnnaMaria

Annas röda stol sa...

Kul att kika in hos dig, så blogga när du känner för det och din keramik vill vi gärna se mer av :)))) Ha det gott. Kram Anna

Rapport till Vänfors sa...

Ser också fram emot nya keramikalster. Mina ljusmanschetter står fortfarande på mitt skrivbord och ger mig glädje:)
Kram Annika

blockethuset sa...

Jodå...visst kikar vi in här! Och dina fina manschetter står fortfarande i de gamla renat.flaskorna:)
Kram'C

Geli sa...

I' m always glad to see your new creations ...
Enjoy weekend!
With love,
Geli

Min Kuriasa Värld sa...

Du tillhör favoriterna bland bloggar så jag hoppas du får blogglust i höst:)
Kram Åsa

n o r d i n g å r d e n sa...

Vackra sensommarblommor på din ljuvliga altan och trapp... ja, ibland måste man få göra blogguppehåll och keramikuppehåll;) Man bestämmer själv och publiken finns ju kvar;) Vi hörs!

G:a Affären sa...

Sporadiska inlägg är helt ok, och visst ser jag fram emot fler alster från verkstan!
Härlig blomprakt på din trappa, så välkomnande!

Kramar
Cia