fredag 30 augusti 2013

Nuläge

Såhär ser det ut på morgnarna hos mig nuförtiden!
Lite dimmigt! Ska solen komma fram tro?!
Jag som alltid har svårt för hösten, har separationsångest från sommaren typ...men visst är det ganska skönt att få kura ihop sig inne och tända ljus och att få köpa lite nya höstkläder och klä sig lite lager på lager?!
Har redan klickat hem ett antal klädplagg i lite höstigare färger! Så blir det när man bor i en mindre stad där det inte finns så mycket shopping men det går bra det med!
 
Ha en fin helg!
Kram

4 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken vacker bild! Trots dimma! Du bor verkligen fint.. ja., ett visst vemod är det allt,även om jag egentligen älskar hösten med ljus, sjalar, tjocka tröjor och kängor;)
Vi hörs!

Tina sa...

Den där dimman har bytts ut till en tyngre form hos mig, regn!
Vacker bild, gillar dem även på Ig..

kramen

Annas skattkammare sa...

Jag tillhör dem som tycker väldigt mycket om hösten, speciellt då vi haft en fin sommar! Ett par snygga svarta boots ska jag köpa och jag nästan längtar tills man kan klä sig lite varmare och kura inne i soffan med gott samvete. :)
Kram Anna

kråke sa...

Jag gillar ditt nuläge...ser lite kyligt men mysigt ut och en härlig pläd uppkrupen i soffan med en bok är aldrig fel;)) Hoppas allt är bra och att solen tittar fram emellanåt:))

Kram på dig och skön helg:)

kråke