måndag 26 augusti 2013

Mitt ljusrum i grönskan

Visst ser min lilla trädgårdshimmel ut som ett litet ljusrum i grönskan?! :)
 


Tycker faktiskt den är lite som ett smycke för trädgårn för sanningen att säga så har jag inte suttit där alltför ofta men jag blir glad när jag ser den! :)
 


Den blåser ofta omkring och ibland är möblerna mer utanför än inuti..men rätt va det är så har den blåst sig på plats igen! :)
Det ger lite liv i trädgårn att den rör på sig faktiskt!


Smidesstaketets figurer lyser igenom duken! :)
 
Nu är det bara att njuta av de sista sommardagarna!
 
 
 

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Lite magiskt när det fladdrar vitt i trädgården, det var vackert. Och vissa ställen sitter man inte så ofta på, men som du skriver, platsen är som ett smycke.
Kramar
AnnaMaria

Geli sa...

This is sooooooo dreamy!
I wish you a happy sunny week!
With love,
Geli

n o r d i n g å r d e n sa...

Så vackert ljusrum du skapat i trädgården och bilderna fr Norrfrid var verkligen fina!!!!!!