tisdag 20 augusti 2013

En dag på Norrfrid :)

Hade en härlig jobbdag på Norrfrid i fredags med fint väder och jag njöt av lunch/fikapaus ute i finvädret mellan besöken av kunder! :)

Eija har gjort så hemtrevligt ute på gården med trasmattor under utemöblerna, som små rum!
 


Härligt gammelgröna utemöbler!
 


Sitter och håller koll på om det kommer kunder under min lunch! :)
 


Den fina gamla utemöbeln med trasmatta ser man från farstukvisten...åsså en gammal fin cykel!
 
 


Sittplats nere vid butiken, även där trasmattor! Mysigt!
 


Måste ju provsitta även här! :)
 
 

3 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

Vad bra att du testkörde alla utemöbler och platser, så att man får ett hum om vad kunderna känner, lätt att bli hemmablind annars! Såå snyggt med trasmattorna, det är bara att bygga vidare på temat! Tack för all hjälp tjejen!

G:a Affären sa...

Och först såg jag bara dina skor, de ser verkligen bekväma ut! Jag gillar dem.
Däremot gillar jag inte alls vasst singel! Kanske det vore en idé att ta efter med mattorna, inte alls dumt. Både mjukt om åt fötterna och hemtrevligt!

Kramar
Cia

Kamomilla sa...

Det måste nog vara nåt alldeles extra det där Norrfrid! <3