fredag 15 januari 2010

Ha en skön helg!

Efter halvdagsjobb och skidåkning så tog jag igen mig i soffan och tittade på Let´s dance. Är ju lite svårt att ligga still i soffan då..man blir ju så danssugen! :) Tänk att få dansa hela veckorna istället för att jobba, det skulle va superkul!...sen att va med i tv det kan jag hoppa över!



Dags att putsa sig lite inför helgen...




..och sen vila upp sig! :)

Ha en riktigt skön helg ni oxå! Kram :)

Tillägg: Såg nån annan blogg som firade 2-årsjubileum nu med bloggen och kom på att visstja...jag firar ju 3 år på bloggen i år och jubileet var ju 9 januari..tiden går så fort så man glömmer visst! :)

16 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Ha en fin helg du också..och pussa kissen från mig...så fina stolar hon ligger på..
Kraaam Anette

Sköna o Gröna Ting sa...

Jag håller fullständigt med dig!!!
Det kryper i bena på en när man ser dom duktiga dansarna i teven, hur i hela fridens namn hinner dom bli sådana proffs på dom veckorna..., otroligt duktiga!

När jag har tittat på Let´s dance eller Idol tex så tror jag alltid att jag är minst lika bra som dom på teven, sjunger och dansar för glatta livet här hemma och gubben får efter ett tag ta ner mig på jorden igen:)
Ja ja.., det är väl härligt att man har kvar tron om sig själv...!

Jag har gjort som din underbara kisse...., bara slappat och njutit av lugnet och skall försöka med det resten av helgen oxå.
Ha en underbar helg och ta väl hand om dig...
Kram kram
Marianne

Skatan sa...

Godmorgon!

Ja du, jag skulle älska att få vara med. Men som sagt, det där tv-momentet skulle jag gärna skippa ;) Jag tror jag skulle skratta konstant - oavsett hur jobbigt och slitigt det skulle vara...

Här är det lugnt och tyst. Familjen har åkt norröver till farmor och farfar. Första gången för mig att vara helt själv sedan vår lillgubbe kom för ett år sedan. Det är obeskrivligt skönt. Jag har sovit till åtta :)

Hoppas du får en riktigt skön helg. Kisse ser redan ut att ha gått in i sitt helg-mode. Fast det befinner sig kissar förvisso sig i för det mesta...

Sköt om dig.

Anna

Sabina sa...

Härliga typer i Let´s Dance, att dom vågar bjuda på sig själva så... typ Willy från Bygglov.
Trevlig helg!
Kram Sabina

Marita sa...

Visst ser det roligt ut när de dansar!! Jag känner hur hela jag vill vara där och få dansa med Tobias, han kan verkligen plocka fram kvinnan och få henne att bli sensuell på dansgolvet...jag vill jag vill!!!

Gullig kisse du har!
kram, Marita

nea i det gula huset sa...

Hej hej!
Vad härligt det låter när du berättar om skidspår! Jag är så sugen på att åka skidor att det nästan drar i kroppen på en!

Håller verkligen med dig om let´s dance...tänka att få dansa hela dagaren i några veckor. Lära sig dansa och komma i superform på köpet! Ja tack! ;)

Ha en mysig helg!
Kram Nea

gamlamejeriet sa...

Det låter som haft snudd på den perfekta dagen, tycker jag.
Jag gillar också Let´s dance och hade lite svårt att få barnen isäng igår pga det. Ville ju inte missa något och skulle gärna vilja ha en personlig danstränare.*ler*

Hoppas du har en lika härlig fortsättning på helgen.

Och sicken fin kisse...

Annas skattkammare sa...

Vilken gosig katt- jättefina stolar.
Ha en skön helg!
Kram /Anna

Malin sa...

Jag har också fastnat för Let´s dance och jag skulle gärna dansa maig igenom veckorna i stället för att jobba...suck...men kanske inte ställt upp till allmän beskådan på lördagarna...
Ingen kan mysa så som missen gör...sååå söt!

Kramar från Malin

Malin sa...

jag skulle inte kunna vara med i Lets Dance för jag är en klumpeduns big time ...
I love Signe !!!

Mina dagar sa...

Men va kul, du har alltså bloggat i tre år? Imponerande!
Jag har just börjat!
Undrar om jag kommer hålla på i tre år?
Ja vem vet? Kul är det iaf! :)
/Eva

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men harredodingen lillsigne så näpen man kan vara på stolen! Grattis till 3 år, tänk va tiden gårt fort när vi har kul, 3 år till va: ) Mari.

Cilla sa...

Ja men visst spritter det i kroppen då man ser dom..
Fast det är ju ganska skönt att ligga på soffan en fredag kväll med.. ;0)
Inte dågligt med 3 år Grattis!!
Ha en mysig söndag!!
Kram Cilla

Bibbi sa...

Hoppas du fått en skön helg. Mycke mys med kissen;)
Själv har jag inte hunnit se något avsnitt av Let´s dance än. Men jag tror jag hellre har mitt jobb än dansar på dagarna... i o för sig så dansar jag lite nu och då på jobbet redan..;)
Hoppas veckan blir bra
Kramen
Bibbi

Vintage sa...

Åh,så söt liten kisse! Hade aldrig klarat av att dansa som dom gör i lets dance Kramar Susanne

Anonym sa...

godast kissen:) hon ä så fin!

Hoppas din helg varit fin! :)

Kram pernilla