onsdag 6 januari 2010

Praliner


Bild lånad fr www.gudrunsjoden.com

De här skorna är som praliner...läckra både på ut- och insidan! :)
Satt och tittade runt på Gudrun Sjödéns hemsida och kollade in rean men jag var lite sent ute, storlekarna börjar ta slut. Blev lite sugen på de här skorna i alla fall.

Det är såna här praliner man får ägna sig åt nu efter att ha ätit alldeles på tok för mycket praliner under jul och nyår.
Ser fram emot Gudruns vårkataloger nu, alltid spännande!

Hade tänkt göra ett inlägg med egna bilder men kameran vill inte släppa ifrån sig bilderna nu igen...vet inte vad det beror på...datorn påstår att kameran används redan..??


Bild lånad från www.gudrunsjoden.com
En sån här fårskinnsfäll skulle man behöva nu i kylan..här är ca 24 minus just nu. Pratade med en kompis som har 28 minus...brrrrr.

Hoppas ni haft en trevlig helg!
Vi ses!

14 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Vilka snygga grejor! Jag som alltid förknippat det märket med mycket färger, alldeles för mycket i min smak men jag ser ju nu att jag får tänka om :) Så tack för tipset!

Ang dator/kamera problemet. Ett tips kan vara att starta om datorn, då får den en nystart och kanske 'släpper' kameran.

Må så gott, kram Marie

Marita sa...

Ja det kan man verkligen kalla dem, praliner! Vad fina de är, vad glad man blir av att bara titta på dem! De ser dessutom ut att vara sköna!!!
kram, Marita

Malin sa...

loveli, de skulle jag kunna tänka mig oxå, gärna de rosa. Ska kolla in deras sida, kram Malin

Malin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annas skattkammare sa...

Ja de var jättefina! Till våren vill man ha lite färg! =) Gudrun sjöden har så fina kläder- men konstigt nog har jag aldrig köpt något- kanske är dags nu!?
Kram /Anna

Lantliga drömmar sa...

Samma här minus 28 i morse. Vilka underbara skor! Nilla

Lissboden sa...

Visst är Gudrun Sjödéns kläder och skor jättefina. Jag har också varit inne och kollat på rean men jag hittade heller inget. Jag var troligtvis som du ute lite sent. Jag har sett en kappa som jag är så sugen på men nu får jag nog hålla i pengarna ett tag.
Skorna du visar var superfina och de ser verkligen sköna ut.
Härligt att veckan blir så kort denna gång när vi börjar skolan igen!
Kram/maria

Mina dagar sa...

Vilken underbar fårskinsfilt! Vill ha!

Limetwig sa...

Oj va snygga skor, de måste jag kolla vidare på...

Ha det bäst! Åse

millandante sa...

Toppen med praliner utan kalorier!!:)
Ser så sköna ut!
Kram

Susanne sa...

Verkligen fina skor..Gick in o titta lite via din länk,,Hon har mycket som är riktigt fint..Kram i kylan Susanne

Malin sa...

Tänk när vi kan börja plocka av oss alla dessa hemska vinterkläder och få på små "praliner" på fötterna igen...jösses så gott det ska bli...Just nu är det inte skönhet som gäller när jag drar på mig kläderna och går ut...funktion och värme är vad som gäller...Håret blir elektriskt och näsan röd...hur kul är det...Vi hamnade på -19 i går morse och det var saftigt att ge sig ut i...hu...
Men det kommer en vår även i år!

Kramar från Malin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Snyggt! Såna skor gillar jag, men det är lite svårt och skicka efter skor. Jag ser också fram mot Gudruns vårkatalog.
Ha en fin dag
Kramar
AnnaMaria

syster doris sa...

..ja dom där skorna tycker jag att vi skall pigga upp oss med. Underbara färgklickar!

Vinterkramar (inomhus):)
Tina