söndag 5 september 2010

Jag vann :)

Åh va glad jag blev då jag fick veta att jag vunnit den fina väggklockan hos Nordljus!
Den finns i både vitt och zink och jag valde zink, passar mig kanon! :)


Vilket sommarväder det blev i helgen!...iofs var det väl mest solen som var varm men rätt skönt ändå! Tog in pelargonerna för säkerhets skull.
Man har i alla fall kunnat njuta i solen och idag har jag varit på skördemarknad på Hembygdsgården i finvädret, jättemysigt!
Åt en god grönsakssoppa med macka och äppelkaka i efterrätt.
Ha en bra kommande vecka! Ser fram emot värmen som ska hålla i sig några dagar! :)

18 kommentarer:

Majas skafferi sa...

Hej! Grattis till den snygga klockan! Det är en kul sak med hösten, nya inredningsprylar i alla butiker! :)
Vilken trevligt uppdukad kräftskiva du visade oxå, ser otroligt fräscht och inbjudande ut!
Ha det bra!

Norrfrids Eija sa...

Lyckliga du som får en sån fin klocka på väggen...visst gillade du ur i alla dess former?

Malin sa...

grattis, den ser ut att vara du på ngt vis. Härlig helg ni har haft, vi har oxå haft det soligt men det har varit många husvisningar och bilåkande istället för sköna promenader.
Ha en bra vecka, kram Malin

Skogslyckan sa...

Visst har det varit vackert i helgen! Grattis till den fina klockan!
Kram Pia

Skatan sa...

Halloj! Länge sedan... :) Låter som om ni har haft ungefär samma väder som här. Men oh vad man njuter efter allt rusk!

Grattis till fin klocka. Förstår att den är lättplacerad!

Sov gott nu.

Anna

Mina dagar sa...

Grattis! Kul att få vinna:)
Jättefin klocka!!!
Oj, Pellisarna ska ju förmodligen in nu ja! Tack för påminnelsen!!!!
Hoppas det blir som du skriver att värmen ska hålla i sig ett tag nu.
Hoppas du får en bra vecka!
Kram Eva

Vit som snö sa...

Åhh grattis! Vilken vacker vinst! Klockor är jag svag för, dom sitter lite här o var hos mej:)
Jaa nu är hösten som vackrast, hoppas fina vädret håller i sej!
Ha en fin start på veckan!
Kram Cilla

millandante sa...

GRATTIS!!!

Mitt hvite hus sa...

grattulerer... så moro at du vant... den var virkelig fin---

ønsker deg en fin uke 0)

klemmer =9

n o r d i n g å r d e n sa...

Grttis till den fantstiskt fina vinsten hos Nordljus, klockan är skitsnygg!!! Mari.

Mys och hemtrevnad sa...

grattis till den fina vinsten! kramis semlan

Livet på Vestergård sa...

Grattis! Det var verkligen en jättefin vinst!
Ha en bra början på veckan.Kram Kicki

linnea-maria sa...

Vilken supersnygg väggklocka! Ha det så fint i sensommarvärmen/Therese

fröken knopp sa...

Vilken lycka, Grattis!!!!!

Varma Kramar Elin

Märta sa...

Grattis till den fina klockan!
Skönt med lite solsken nu efter allt regnande!
Ha det gott!
Märta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis! Vilken jättefin klocka, snyggt med den i zink, ett bra val tycker jag.
Kramar
AnnaMaria

Marita sa...

Grattis!!! Vilken superfin klocka du har vunnit!! Den är ju hur fin som helst!!
kram, Marita

20-talshuset sa...

Grattis till den fina klockan från Nordljus! Helt i min smak. :-) Kul att pyssla och fixa lite inne nu när det blir lite höstigt ute. Kram Anna