fredag 15 april 2011

Finaste sommarväskan

När jag besökte Maries blogg Vita ranunkler för nån vecka sen så fastnade jag för väskorna som hennes mamma sytt i linne och dessutom målat fina blomnamn på med pensel. De var såå fina!..och jag har inte sett nån liknande nån annanstans. Slog till direkt! :)

När jag beställde fanns det 4 väskor med olika blomnamn, den här blev min!



Titta så fin med liten volang nertill!



Den här kommer bli fin till mycket i vår och sommar! :)

Det ryktas att det ska bli en riktigt fin helg med soool! Det ser jag fram emot!
Ha en riktigt skön helg!
Kram :)

13 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Men vilken fin väska du beställde av Marie! Så duktig hennes mamma är, och kul att ha en helt unik, som ingen annan i hela stan har!!!

Ha en skön helg i din garden! Mari.

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Ja, dom är fina!!
Ha en skön helg!

Kamilla sa...

Jättefin väska.
Hoppas solen skiner på dig i helgen! Kramar

Villa Frejas bokblogg sa...

Urläcker. Gillar linne vilket känns jättepassande för just våren och sommaren.
Kram.

Norrfrids Eija sa...

gillar den söta volangen nertill på väskan. Nu är du helt unik med den!
P.s. Min mamma bor i stan i ett litet brunt hus...
Hoppas hoppas helgen blir fin nu! Ha det gott,
Eija

Livet på Vestergård sa...

Vilken fin väska du köpt!
Ha en skön fredag.Kram Kicki

Ardisia sa...

De är verkligen läckra!

Hoppas det blir soligt & varmt! Ha det bra!

Kram Mia

Tina sa...

Men en sån fin väska, texten är så jättevacker. Volangen nertill gör den lite mer spännande..

Ha det gott i helgen!

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Så söt och fin väska!!

Kram kram

Lissboden sa...

Superfin väska som kommer att passa till det mesta i sommar. Tänk vad många duktiga kvinnor det finns i vårt avlånga land.
Jag önskar dig en fin helg med massor av soool!
Kram från Maria

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
mylovelygrandma sa...

Hejsan! Vilken fin väska! passar ju dig utmärkt! :) härlig inspiration från IKEA under.. ett sånt slagbord hade gärna fått stå i vår lilla lägenhet.. någon gång kanske!? Ha en fin söndag!

Marie sa...

Vad roligt att se väskan hos dig, kul att du blev nöjd med den!!!!

Hoppas du har haft en lika solig och härlig söndag som jag har haft.

Kram Marie