fredag 1 april 2011

Läckert

 Det finns så mycket fina presentsnören nu för tiden. Jag kan inte låta bli att köpa och de går ju åt. Det är ju jättebra att ha hemma för att kunna variera sina paket. Använder oftast vitt inslagningspapper, vanligt "brunt" eller annat enfärgat och då är det ju lätt att piffa upp paketen med olika typer av snören. Snörena är som karameller :) Jag köper dom oftast på Åhlens eller Lagerhaus.

Läckra va?!



En viss liten katt måste sniffa och kontrollera som ni ser :)



Effektfullt mot vitt.

Hoppas ni får en fin helg!
Kram :)

13 kommentarer:

Michaela Eriksson sa...

Hej på dej!

Såå fina presentsnören..
-karameller! Helt sant..

En glad färgklick mot det vita!

kram/
Smulan

Villa Frejas bokblogg sa...

De är ljuvliga och lyfter verkligen paketinslagningen mot nya höjder!
Trevlig helg.

Skatan sa...

Hej!

Allt väl?

Lustigt vad man kan gå igång på färger och former...som de där rullarna till exempel?! Då undrar jag stilla hur det är ställt med mig ;)

sköt om dig och trevlig helg!

Anna

Livet på Vestergård sa...

Precis som karameller!
Jag köper också ofta presentsnören när jag ser några vackra. Väldigt fint till enfärgat presentpapper.
Ha en fin fredag! Kram Kicki

Malin sa...

vad fina de är, har precis köpt silkespapper på Lagerhaus för att slå in Inez avlagda kläder (de som vi vill spara) och deras presentförpackningsdel är ju kalasbra. Like it a lot.
Hoppas att ni får en fin helg i norr, vi ska få mellan 10-15 grader så det blir nog lite promenixar i helgen. Kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh vilken läcker hög av presentsnören! Du har ju lagret klart för din webbshop nu!!! Och jag ser att du också har en gullig stylist!!1 Ha en bra helg, tack för hälningen!!! Mari.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina snören, skulle behöva några rullar precis nu. Ska kolla på Åhlens när jag är i stan.
Ha en skön helg
Kramar
AnnaMaria

Ardisia sa...

Läckra? Absolut!!

Ha en toppenhelg =) Kram mia

Lotta Zetterling sa...

Tänk vad glad man kan bli av lite fina snören:) Och tänk vad många fina bloggar det finns,för mig som är ny i bloggvärlden.

Kram Lotta

Lissboden sa...

Jättefina snören och visst är det roligt att pigga upp paket innan man ger bort saker.
Jag önskar dig en fin helg!
Kram från Maria

Mariette sa...

Snören är verkligen pricken över i:et!

Jättefina färger!!!

Trevlig helg!

Kram Mariette

Babbi sa...

Verkligen fina!

kråke sa...

Härligt söta!! Kram på dig!!

kråke:))