måndag 25 april 2011

Påskhelgen som var













Fick tag på penséer till slut! :)
Helgen började med knytis bestående av diverse smårätter, vi åt så vi höll på att spricka. Hade även lite knytis på efterrätter och jag vet inte hur vi tänkte att vi skulle få i oss även det men gott var det!

I övrigt har det varit mycket krattande, klippning av småbuskar och har även suttit mycket i solen och bara latat mig! Såå underbart väder så man trodde knappt det var sant!
Äntligen!

Idag är sista dagen för utlottning av mina brödpåsar! Vinnaren dras imorgon och besked om vinster kommer på onsdag morgon! Det finns fortfarande chans att vara med dagen ut! :)

Hoppas ni haft en härlig helg!

7 kommentarer:

Malin sa...

hej, vad gott det såg ut. Vi åt påsklamm och pannacotta, inte fel det heller. Har börjat fixa lite på balkongen oxå, inte lika jobbigt som en hel trädgård.

SWEDISH HOUSE sa...

Hej

Your Easter Pansies look beautiful in the zinc bucket with the little welcoming sign!
Your Easter buffet looks so nice too ;-)
The weather here in Halsingland has been glorious also PLUS 27!!
Spain has come to Sweden for Easter I think lol!
Thank you also for the kind information about the wood Tuppen
Tack saa mycket
Ha en trevlig vecka
LOVE PEACE enJOY
Julie
x

Livet på Vestergård sa...

Härliga bilder från din påsk!
Vi har verkligen fått njuta av ett underbart väder.
Kram Kicki

kråke sa...

Hihi härligt att det finns fler som älskar mat;)) Mysiga och aptitretande bilder;)) Kram på dig

kråke

Lissboden sa...

Vilken vacker dukning och du har dukat med precis samma glas som jag gjorde under påsken här hemma. Det ser verkligen smarrigt ut och ni är inte ensamma om att ha ätit en massa mat i helgen:))
Visst är det härligt att det äntligen blivit varmt och här har vi legat i bikini redan. Känns nästan lite konstigt när äppelträden fortfarande inte slagit ut.
Vad spännande med din utlottning, jag håller tummarna. Jag gillar verkligen din vinst.
Ha en fin vecka!
Kram från Maria

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh vilken fantastisk buffé! Där hade jag gärna varit med och frossat och sån vacker vårdukning och där ser jag tuppen på hedersplats också! Snyggt med hinken på bron! Idag bara +10, det var +23 i skuggan som mest igår, man blir snabt bortskämd... Mari.

Michaela Eriksson sa...

Sååå gott! Där hade man gärna varit...:) Så vackert upplagt på fat och en fin dukning! Hoppas du hade en skön Påsk.


Kram/
Smulan