måndag 11 april 2011

Vår inne

Det känns verkligen att det är vår nu! I helgen har det väl inte varit så fint men det känns att det är vår ändå. I lördags sken i alla fall solen medan det stormade och igår regnade det och det försvann massor av snö. Nu när man ändå inte kan åka skidor längre så får snön gärna försvinna hur snabbt som helst :)
Var ut och provade på att springa igår, kände mig såå duktig fast jag måste ju erkänna att jag gick mer än jag sprang men det är ju en början i alla fall och träningsvärk fick jag som bevis på att jag gjort nåt. :)
Det blir så härligt i luften när det regnat så här på våren!
Medan jag väntar på vår ute så får det bli lite vårigt inne istället!













Som vanligt så kan jag inte låta bli att köra bildserier. När man väl fotar så blir det ju en del och jag gillar bildserier! Får väl hoppas ni gör det oxå! :) Den fina flaskan kommer från butik Gruvgatan i Falun!

Hoppas helgen varit bra!
Glöm inte utlottning av brödpåsar sydda av kökshanddukar som jag har i inlägget nedan! Pågår t.o.m 25/4!

9 kommentarer:

Ardisia sa...

Hej! vad duktig du är som springer & åker skidor!

Jag gillar bildserier så fortsätt gärna med det!
Jag själv hinner sällan lägga ut så många bilder som jag skulle vilja. Varför laddas bilderna upp så långsamt vet du?

Underbara bilder förresten!
Ha det bra & hoppas ni får njuta av solen hela veckan. Kram Mia

Kamilla sa...

Jättefin bildserie! Hoppas våren kommer snabbt til dig nu.
Kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka fina bilder och den flaskan är ju bara så snygg intill den bruna spegeln och blommorna, så gammaldags och romantiskt..

Kutar du också, kors va ångest jag får=) Mari.

kråke sa...

Så söta bilder:)) Har oxå försökt att jogga lite och få träningsvärk mycket;))

Kram på dig..

kråke

Fröken C sa...

Underbar flaska!

Härligt att vara ute o springa:))
O träningsvärk är en värk som är helt ok;)

Ha det bra!
Kram C

Lissboden sa...

Hej!
Jag håller med dig om att man vill att snön ska försvinna fort när man ändå inte kan använda den till skidåkning.
Vad duktig du är som börjat springa istället. Jag är tvungen att gå pga en envis hälsporre.
Jag gillar din bildserie och visst är det underbart nu när man kan frossa i alla fina vårblommor.
Må så gott!
Kram från Maria

Linda sa...

Vilka fina bilder! Fina blommor o flaskan var jätte fin. Vad härligt att springa, har tänkt det ett tag jag med... men bara tänkt än så länge :) Kram Linda

Lotta Zetterling sa...

Jättefin bildserie:)
Kram Lotta

Inka sa...

Hej svejs! Hittade till din fina och inspirerande blogg via Rut & Signe. Så kul att hitta nya bloggare att få inspireras av.

Japp, vill jättegärna vara med i utlottningen.
Båda är sååå fina så för mig spelar det ingen roll vilken. Men den blå är nog pyttelite finare, hihi. Jag länkar tävlingen.

Kram Inka.