söndag 1 november 2009

Shoppat

Ja, det är ju inte bara inredningsprylar man blir sugen på att "klicka" hem! :)
Älskar när Gudrun Sjödens kataloger för säsongen kommer...snygga bilder på annorlunda kläder i härliga miljöer och egna stilar. Man kan titta i katalogerna som om det vore ett magasin och bli inspirerad! Jag gillar särskilt de klädkollektioner som har lite gammeldags stil.

Jag föll för en väst som är riktigt gammeldags och passar till mycket och jag ångrar mig inte, var mycket mer användbar än jag trott eftersom den inte är så varm som den ser ut att vara.

















Fick den här skrivboken gratis från Gudrun
bara några dagar efter jag beställt.




Den här söta nyckelringen i typisk Gudrun-stil
kom med i paketet.

Ha en bra kommande vecka!
Kram :)

18 kommentarer:

Gillberg sa...

Vilken snygg väst! Personlig på nåt' vis... Ja, Gudrun Sjöden har mycket snyggt!

Hoppas att helgen har varit bra!

Kram Ellinor på Gillberg

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men gud vilken fin väst!!! Så allmogetrendig!!! Och va lustigt, jag fixar ju med många inlägg framåt i tiden, och idag har jag just gjort ett om allmoge och även Gudruntips!!! Jag gillar hennes grejer och stil, en stil som växer sig starkare och starkare... din väst blir väl fin att ha på alla vinterkalas och till jul! Fin liten bok och nyckelring med, och foton! Ha en bra ny vecka! Mari.

Kamomilla sa...

Åh! Me like!!! Härlig!

millandante sa...

Så snygg!!! Fint fotad också!!
Kram

Anonym sa...

Snygg,jag är ingen Gudrun fan av kläder. Mne denna skulle jag kunna tänka mig,måste genast gå in och kika vad som finns mer hos henne. Inredningsprylar på nätet är kul och alldeles för lätt att klicka hem....
Annica

malin_bjorling@hotmail.com sa...

Vilka fina detaljer i broderierna på västen, den kommer du nog användatill mycket men jag tror att jeans och en top kan vara fint till, då blir det lite street och inte bara helylle ... om ngn dag kommer du få se ett inlägg från mig som kommer att göra dig grööööön av avund he he ... jag säger bara hantverk - garn - broderier - vackert som tusan !

Anonym sa...

Vilka fina och mysiga färger1

Kram Lena

Jenny sa...

Hej!
Jättesnygg väst! Vad schysst att de skickade en fin skrivbok o en nyckelring oxå:)

Ha en härlig vecka!

Kram Jenny

VvW Design sa...

Jag köpte en likadan väst dock den röda och är SUPERnöjd jag med. Den är såååå fin och skå skön att ha på sig. Visst har hon fantastiska saker, Gudrun?

Helen sa...

Nämen...precis den västen som jag har gått och sucktat efter!!

Supersnygg! Jag gillar verkligen Gudrun Sjödén!

Ha en trevlig vecka!

Kram!

Nygammalt sa...

Heeej!
Så fina saker du har köpt, och alltid kul med lite extra på köpet :)

Tack för att du tänkte på mig i utmaningen. Vet inte om jag har hunnit kommentera det hos dig tidigare, har inte varit och är väl inte så bra på att blogga just nu. Har fullt upp med flytt.

Kram.

Sunnanvind sa...

Jättevackra mönster, lite kurbitsinspirerade, tidlöst på något sätt...

Hälsningar Carina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Västen är jättefin. Jag gillar också Gudrun Sjöden, kul och få presenter också.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

VvW Design sa...

Tack för dina gulliga kommentarer på min blogg. Tvättstället köpte jag för ungefär ett år sedan på en auktion här i Ö-vik. Tycker jättemycket om det ... Kul att höra att du har ett likadant.
Ha en fin vecka du med. KRAM, Ann

Huset vid ån sa...

Gudrun Sjöden har mycket fint i härliga färger! Jättefin väst! Hoppas att din helg varit bra! Kram Therese

Viveka i Bläckhornet sa...

Vilken tuff och snygg väst!
Jag var också och shoppade kläder idag. gillar verkligen den här stilen som är inne nu.

Kram Viveka

Stina sa...

Så fint. Härliga färger.:-) Kram

fröken knopp sa...

vad glad ja blir om du vill länka till mig..:)

kramar elin