lördag 25 december 2010

God Fortsättning på Julen!










Eftersom jag lyckades komma åt en dator så kommer det ett litet inlägg här mitt i bloggpausen!
Tack för era hälsningar i förra inlägget och jag hoppas ni haft en mysig jul så här långt och att ni får en god fortsättning på julen!
Äntligen har kylan lagt sig lite, kändes ju riktigt varmt ute idag, endast 15 minus som faktiskt gick ner till 10 minus! :) Det gäller att va positiv! :) Nu kan man ju ta sig ut och röra lite på sig efter allt gott man stoppar i sig!

Ha det gott!

23 kommentarer:

irene sa...

Ja röra på sig måste till efter nyår...
här har det varit minus 30...Det är kallt det!

God fortsettning!

Kram Irene

Malin sa...

här rörs inte på ngnting he he. Mkt slappt och skönt i soffan. Har haft en skön jul och hoppas att du får en god fortsättning.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Riktigt skönt att kylan avtar, mycket roligare och vara ute då.
God fortsättning på julen
Varm kram
AnnaMaria

Lärarbostaden i grönskan sa...

God fortsättning! Jag gillar verkligen pepparkakasbburken du visar idag och tapeten, men det tror jag att jag sagt förut. Här blir det också en vinterpomenad idag. Det behövs efter all mat och godis...

Kram Amanda

Ankan sa...

Man blir glad när man tittar in hos dig, så mycket härliga och vackra bilder! Ha en fortsatt god jul! Kramar

Mitt hvite hus sa...

heisan

håper du har hatt noen fine juledager ...
håper du vil kose deg i romjulen og =))

klemmer

n o r d i n g å r d e n sa...

God fortsänning på julen kompis! Åh den pepparkaksboxen är ju bara så läcker, så snygg till din tapet!!! Ha en fortsatt mysig jul! Mari.

Tina sa...

Gjorde ett försök att röra på mig igår, höll på att frysa ihjäl trots MYCKET kläder. Nordanvinden gjorde det inte varmare precis...

Kram o god fortsättning, Tina

Annas skattkammare sa...

God fortsättning! Hoppas du haft en mysig jul!
Kram /Anna

Livet på Vestergård sa...

Det var skönt att kunna gå ut utan att frysa i dag,men det ska bli kallare igen.
En god fortsättning på julen till dig med! Kram Kicki

Lissboden sa...

Jag önskar dig också en god fortsättning och jag hoppas att kylan är på lagom nivå så att du kan ut och åka lite skidor eller ta en skön promenad.
Må så gott!
Kram från Maria

Malin sa...

God fortsättning och nu går i mot nästa stora helg...jag jobbar förvisso men det är en baggis - är ledig fram till den 11:e efter det..

Kramar från Malin

Hjertebank sa...

Fine bilder.
Ha ei fortsatt god jul!

Hjertebank sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lantmusen sa...

Vilka vackra bilder!
Ha en trevlig nyårsafton och ett bra 2011!

Huset vid ån sa...

Hoppas att du haft en underbar jul med dina nära o kära....

Önskar dig Ett Riktigt Gott Nytt År!

Nyårskramar Therese

C De-sign sa...

Jag önskar dig en underbar nyårsafton! Och ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR 2011! Varm Kram fr C

Unknown sa...

Gott Nytt År!


Kramar från Gammelbo

n o r d i n g å r d e n sa...

Gott Nytt Bloggår kära bloggvän!

Hoppas du får ordning på din dator så du är med i matchen snart igen!

En trevlig kväll med vänner och god mat hoppas jag du får så hörs vi snart!!!

Nyårshälsningar från mej, Mari.

Anonym sa...

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År, Signe!
kram Majsan

Lissboden sa...

Hej Lisbeth!
Jag tittar in och önskar dig ett Gott Nytt År och samtidigt vill jag tacka dig för ett härligt bloggår! Du ger mig mycket inspiration och du har så otroligt god smak.
Kram från Maria

Lisbeth sa...

Stor nyårskram!
Ha ett underbart 2011.
Du har en ljuvlig blogg kära du!

Må gott och njut av dagarna som kommer...
Lisbeth

Norrfrids Eija sa...

Gott nytt år, vännen! Sen när du har fått ordning på datorn, kan du väl kika i din mailbox?
Eija