onsdag 22 december 2010

EN RIKTIGT GOD JUL!



Det här kommer att bli mitt sista inlägg före jul. Jag kommer att ha en ofrivillig bloggpaus pga att min dator är paj. Har bloggat via lånedator men den kommer jag inte heller att ha tillgång till nu. Jag ser verkligen fram emot att kunna titta in hos er igen när jag får möjlighet och då kommer jag att ha massor att ta igen hos er! Kommer att sakna både er och bloggandet under helgerna! Jag får återkomma med ett julkollage efteråt för fota kommer jag att fortsätta med ändå! Ha det så bra!

Hoppas ni får en Riktigt God Jul och ett Gott Nytt År om vi inte ses innan dess! :)
Kram på er!

17 kommentarer:

Anonym sa...

Den bloggen du gick in på är gammal, jag bor i ett helt annat hus nu! om du kan mejla mig på louise.ericsater@gmail.com så kan jag mejla dig bilden på kakelugnen, jag har ingen blogg på detta huset!
God Jul!

Malin sa...

GOD JUL till dig och de dina, rätt skönt att inte bry sig om datorn några dagar tror jag.
Hoppas att du får fina julklappar och mkt julefrid, kram Malin

Villa Frejas bokblogg sa...

God jul och gott nytt år! Hoppas du snart är tillbaka igen med dina inspirerande bilder.

Charlotte sa...

God Jul och Gott Nytt År! Hoppas snart få titta in hos dej igen!

Norrfrids Eija sa...

Hoppas du får datorn igång snart igen!
Vill önska dig en riktigt god jul och ett gott nytt år!
Må väl,
Eija

Norregård sa...

Hej!!
Underbara klappar!!

God Jul!!
Kramar Malin

Tina sa...

Vill också så gärna önska dig

****GOD JUL****

pst. grattis i efterskott...kram/Tina

Drömblomma sa...

God Jul & Gott Nytt År du också!/Kram Lena

Kamomilla sa...

Jag vill passa på att önska dig en skön jul också, jag kikar knappast in här före jul. Ha det gott! Kram, Kamomilla

n o r d i n g å r d e n sa...

Men vilken vacker julklappshög!! Så drygt utan dator, du får kika in hos ngn granne el ngt:)

En riktigt GOD JUL önskas jag dig kompis!! Mari.

n o r d i n g å r d e n sa...

..jag glömde ju säga, vilken gullig bild på Signe där hon leker med julgranspyntet:)

Fru Ekeby sa...

God Jul på dej!
Och njut av att vara "bloggfri"!

Mitt hvite hus sa...

Kikker innom for å ønske deg en riktig god og fredfull julehelg

kos deg masse..

klemmer 0))

Marie sa...

Önskar dig en riktigt GOD JUL!

Kramar Marie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas du snart får ordning på datorn, det är jobbigt och vara utan. Önskar dig en riktigt GOD JUL ♥
Julkramar
AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Hoppas att det löser sig med din dator.Tråkig när det inte funkar.Önskar dej en God Fortsättning på julhelgen.Kram Rita ♥

linnea-maria sa...

Vilka vackert inslagna paket! Ha en riktigt fin jul. Kram /Therese