tisdag 14 december 2010

Min fina vinst



Här är min fina kudde som jag vann av Maria med butiken och bloggen Lissboden!
Tack snälla Maria! Blev så glad när den kom med posten i fredags så jag kunde göra lite julfint i min kökssoffa! Den passar bra tillsammans med mina broderade kuddar i linne och fårskinnen på soffan.


Precis som Maria skrev så har vi bott i samma stad för ca 9 år sedan och jag älskade att besöka hennes fina lilla butik i hennes fina hus i Eskilstuna! Saknade den då jag flyttade! Hittade alltid fina saker som jag ville ha där! Kul att butiken finns kvar och att Maria startade sin blogg så man får fortsätta följa henne och hennes butik!


Ha en bra tisdag!

13 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Grattis! Det är verkligen en jättefin kudde du vann.
Den pryder kökssoffan fint.
Kram Kicki

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, lyckans du som vann den fina kudden. Som en julig röd ros, den passade fint i din soffa.
Kramar
AnnaMaria

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh den kudden är ju bara för julig och fin,den var som gjord för att ligga i den snygga kökssoffa, gratis till den!! Mari.

Mjuka sa...

En jättesöt kudde du vann!
Grattis!
Kram Malin

Drömblomma sa...

Vad kul att få vinna en sådan söt kudde. Verkligen fin!/Kram Lena

Anonym sa...

Vilken fantstiskt vacker kudde! Hälsningar från ett vitt Helsingfors

Tessie sa...

Jätte fin kudde, härligt att du vann :)

Kram

Lissboden sa...

Hej!
Vad fint kudden passar i soffan.
Blandningen av både material och mönster blev bra där.
Må så gott i kylan!
Kram från Maria

Norregård sa...

Grattis Vännen!! Så fint;o)

Kram Malin

Norrfrids Eija sa...

Den kudden satt fint i kökssoffan!
Jaha är du Eskilstuna-bo ursprungligen?
Ska kika in på bloggen du tipsar om...
Eija

Radhusdrömmar sa...

Grattis, vilken fin kudde. Passar ju bra nu till jul.

Kram

Fröken Fräken sa...

Men se där! Ett "syskon" till min kudde! Fint!
Funderar på att sy ytterligare en som jag ska ge bort i julklapp.

Jenny sa...

Grattis! Kudden är verkligen jättefin!

Kraam Jenny