tisdag 17 augusti 2010

Inwhite

Måste bara tipsa om en butik som är heeelt underbar. Har tyvärr inte besökt den men jag har sett den via butikens hemsida och bilderna går att förstora. Butiken ligger i Rademachersmedjorna i Eskilstuna och då jag bodde där så älskade jag att gå förbi där. Ett gammalt område med små röda hus från 1600-talet. Då det var julskylning så var det marknad där inne på gården, jättemysigt! Nu har butiken Inwhite fått flytta in i ett av husen och jag skulle kunna flytta in där oxå...i butiken! :)

Ägaren har även en blogg, Badhusviken! Titta även gärna in där! Där finns fler bilder från butiken som även de kan förstoras upp!





















Samtliga bilder är lånade från butikens hemsida: www.inwhite.net


Ha en bra dag! :)

14 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Tack för tipset ! Ska kika in på hennes sida. Nilla

n o r d i n g å r d e n sa...

Nämen!!! Helt ljuvlig butik ju!!! Undrar om jag var där förra året el om det var ngn annan, detat ska kollas upp, min sambo är ju i Eskilstuna var och varannan dag.... tack för fint tips! Mari.

Mjuka sa...

ser helt fantastiskt ut!
njut av dagen
kram Malin

Skogslyckan sa...

Ser ut som en mysig butik med vackra ting. Ha en bra dag!
Kram Pia

Lissboden sa...

Tack för din hälsning hos mig!
Visst är Susannes butik fin och den ligger ju så fint. Hennes man jobbar som fotograf så han tar så fina bilder.
Må så gott i veckan!
Kram/Maria

Marie sa...

Ser alldeles,alldeles underbart ut!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Alberte sa...

Tusen takk for kjempehyggelig kommentar.
Og så er det virkelig kjekt med slike tips!
Takk!
Klem, Jannicke

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ja wow , jag flyttar oxå in där med dej , underbart .
Gillar färgen på väggarna , säga vad man vill om vitt , men vitt blir alltid finare mot någon annan färg .
Hoppas du har haft en fin sommar !!!
Kram//Lotta

Gilla Yoga sa...

Det ser helt underbart ut! Jag gillade framför allt de väggfasta ljusstakarna.

Kram Linda

Jennyshemochharmoni sa...

Vilken härlig butik :) Ser verkligen underbart ut :) Tackar för tipset! Kram

Maria ( Idekroken ) sa...

Så vakre bilder du viser. Du er virkelig flink :)

Klem fra meg

Blommiga Karin sa...

Vilka vackra saker. Måste in och kika!! Tack för tipset.:)

Fröken Fräken sa...

Mycket fint där, och precis i de där "smutsiga" nyanser som jag gillar!

20-talshuset sa...

Åhhh... en butik helt i min smak! Du och din blogg inspirerar!!! Kram och tack för din kommentar på "20-talshuset". Blev sååå glad! /Anna